Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن اهداف خاصی در سر دارد و از جاه‌طلبی‌ بعدی‌اش سخن گفت. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ کیلیان امباپه که در سن 21 سالگی در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش در کنار عناوین انفرادی خاص، تاکنون چهار قهرمانی در لوشامپیونه، دو قهرمانی در جام حذفی فرانسه، یک قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و یک قهرمانی در سوپرجام فرانسه را در رده باشگاهی تجربه کرده است، به دنبال کسب عناوین تیمی خاص دیگری است، این در حالی است که او با تیم ملی فوتبال فرانسه هم فاتح جام جهانی 2018 شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2018 و بهترین بازیکن فرانسه در سال‌های 2018 و 2019 در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «میرر» در پاسخ به این پرسش که «جاه‌طلبی بعدی‌ات چیست»، گفت: تداوم موفقیت با تیم ملی فوتبال فرانسه، همانطور که می‌دانید سال بعد ما مسابقات یورو را در پیش داریم و جاه‌طلبی ما کسب پیروزی‌ها در آن رقابت‌هاست. جاه‌طلبی بزرگ من کسب جام قهرمانی در اروپا با پاری‌سن‌ژرمن است و اینکه عضوی از این تیم باشم که برای اولین بار موفق به انجام این کار می‌شود که خیلی خاص خواهد بود.

از زمانی که امباپه در سال 2018 به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته، این تیم در هر دو فصل گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از گردونه رقابت‌ها حذف شده است، اما آنها این فصل درست پیش از تعلیق این مسابقات در نتیجه شیوع ویروس کرونا، موفق شدند با شکست بوروسیا دورتموند خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسانند.

کاناوارو: امباپه می‌تواند جا پای رونالدو در رئال مادرید بگذارد

امباپه همچنین درباره توپ طلا که آن را در کلکسیون افتخاراتش کم دارد، اظهار داشت: اگر بتوانم توپ طلا را کسب کنم، اتفاق خوبی خواهد بود اما چیزی نیست که باعث شود شب‌ها بابت فکر کردن به آن خوابم نبرد. فکر نمی‌کنم که فصل بعد یا فصل بعد از آن باید این عنوان را به دست بیاورم. هیچ محدودیت زمانی برایم بابت کسب توپ طلا وجود ندارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش را اینطور تکمیل کرد: همیشه پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه برایم در اولویت بوده‌اند، سپس افتخارات فردی در نتیجه عملکرد انفرادی من به دست خواهند آمد.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بین سال‌های 2008 تا 2019 همواره برنده جایزه توپ طلای فرانس فوتبال بوده‌اند و تنها در سال 2018 بود که لوکا مودریچ این عنوان را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال فرانسه پاری‌سن‌ژرمن کیلیان امباپه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن کیلیان امباپه یورو 2020 تیم ملی فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن کیلیان امباپه پاری سن ژرمن جاه طلبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دور برگشت این رقابت ها، در ورزشگاه المپیک بارسلون، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک میزبانش بارسونا را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۶ بر ۴ راهی مرحله نیمه نهایی شد.  
در این دیدار آرائخو کاپیتان و ژاوی سرمربی بارسلونا اخراج شدند برای بارسا رافینیا گلزنی کرد و گل‌های پاری سن ژرمن را کیلیان امباپه (دوگل)، عثمان دمبله و ویتینیا به ثمر رساندند.  

در دیگر بازی این مرحله بوروسیا دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ میهمانش آتلتیکو مادرید را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مجوز مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.  
در این دیدار یولیان برانت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل سابیتزر برای دورتموند و  متس هوملس (گل به خودی) و آنخل کوره آ برای آتلتیکو مادرید گلزنی کردند 

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند با پاری سن ژرمن دیدار خواهد کرد.

در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بایرن مونیخ با آرسنال و منچسترسیتی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد.  

دیگر خبرها

  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا