Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : باتوجه به ابلاغ وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی تنها فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی در سطح استان اردبیل بلامانع است .

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی در جلسه بازگشایی اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی استان اردبیل با بیان اینکه در اردبیل همچنان فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی بلامانع است
گفت : با توجه به نامه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی در سطح استان اردبیل همچنان فعالیت ۳۰ رشته ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه باید صاحبان اماکن ورزشی در سامانه سلامت ثبت نام کنند افزود : این رشته‌ها در اماکن وزرشی دولتی و خصوصی با ثبت‌نام صاحبان آن‌ها در سامانه وزارت بهداشت و درمان و اخذ کد رهگیری می‌توانند فعالیت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد : این رشته‌ها شامل؛ تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دو و میدانی، اسکیت، بولینگ، تیر اندازی، تیر اندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتور سواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی‌های فکری، طناب زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، غواصی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی، مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی است.
انوشیروانی با بیان اینکه با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی تمام باشگاه‌ها به طور دقیق نظارت خواهند شد خاطرنشان کرد : فعالیت سایر رشته‌های ورزشی تا تصویب و ابلاغ ستاد مقابله با کرونا در ورزش، درسطح استان اردبیل ممنوع است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سجاد انوشیروانی کرونا اردبیل فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی فعالیت ۳۰ رشته ورزشی ورزش و جوانان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باتوجه به سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه‌ای که صبح امروز بین حسین پورمحمدی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیئت سوارکاری شهرستان برگزار شدمقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم‌های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود