Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اقدامات سپاه فتح و بسیج برای تحقق شعار جهش تولید پرداخت.

“سردار حمید خرم دل” افزود: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده و سپاه و بسیج نمی تواند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد و به طور یقین برنامه های محوری و عملیاتی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در خصوص آن با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت و گو کردیم و با آغوش باز پذیرفتند این بود که مجموعه بسیج مهندسین صنعتی و بسیج کارگری سپاه فتح استان کارخانه ها و شرکت هایی که در سطح استان وجود دارد را ارزیابی کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این ارزیابی ها مشخص شد که بیش از ۵۰۰ شرکت و کارخانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به دلیل مسائلی از جمله عدم سرمایه در گردش، افزایش مالیات، تسهیلات و تامین اجتماعی هم اکنون راکد و یا نیمه فعال هستند و برخی نیز با حداکثر ظرفیت کار نمی کنند که  آسیب شناسی های لازم صورت می گیرد .

خرم دل تاکید کرد: به زودی ستاد ویژه ای به منظور رفع مشکلات این واحدهای تولیدی به حضور مسئولان استان تشکیل خواهد شد و در بحث گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی، اشتغال و تولید اقدامات خوبی انجام می شود.

وی ادامه داد: در مجموعه سپاه، سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت وآبادانی برنامه های خوبی دارند و تا سال ۸۸ پنج دهستان را در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال زیر پوشش داشتند و با پیگیری های انجام شده ۹ دهستان دیگر به سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد و جزو استان های پیشرو هستیم که توانستیم سهیمه بیشتری بگیریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با زیر پوشش قراردادن دهستان ها به لحاظ دریافت اعتبار، امکانات و برنامه ها اتفاقات خوبی می افتد و در حوزه پزشکی، فرهنگی و عمرانی، اشتغال و افزایش بهره وری تحول شگرفی در بحث محرومیت زدایی استان شکل می گیرد.

خرم دل خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت زدایی امسال نیز ۱۴ دهستان دیگر را تحت پوشش قرار خواهیم داد و در حوزه عمرانی، پزشکی، فرهنگی، آموزش، عمران و آبادانی، افزایش بهره وری محصولات کشاورزی و دامی و سایر عرصه هایی که مردم به آنها نیازمند هستند به فعالیت می پردازیم .

وی تصریح کرد: در بحث اشتغالزایی با همکاری بسیج سازندگی، صندوق کارآفرینی امید و اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی استان تسهیلاتی تدارک دیده شده است و کسانی که تمایل دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند و با دریافت تسهیلات برای خود و خانواده هایشان اشتغازایی ایجاد کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: سال گذشته نیز افرادی در منطقه جلیل بویراحمد از تسهیلات زودبازده استفاده کردند و برای بسیاری از جوانان شغل ایجاد شد.

خرم دل تاکید کرد: با وجود شرایط کرونایی که جامعه با آن دست و پنجه نرم می کند اما  امیدواریم بتوانیم اقدامات قابل قبولی در راستای تحقق جهش تولید انجام دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم و باید این فضا شکسته شود بیان کرد: با مدیریت جهادی و اخلاص می توان از سختی ها و تنگناها عبور کرد و همه مردم و مسئولان باید پای کار بیایند تا بتوانیم موفق شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد سپاه فتح فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سال جهش تولید آسیب شناسی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه کهگیلویه و بویراحمد جهش تولید برنامه ها خرم دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه و بویراحمد دارای تنوع ویژه جانوری است.

تصاویر ثبت شده از ارتفاعات خاییز کهگیلویه و بویراحمد، ۲ قلو زایی یک بز را نشان می‌دهد.

کد خبر 6079730

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز