Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد سلطانی رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد و بولس خراسان رضوی با اشاره به بازگشایی باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد گفت: بعد از اینکه در جلسه ستاد کرونا ورزش‌های انفرادی و باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد نیز اجازه آغاز فعالیت کسب کردند، مقرر شد پس از ثبت نام در سامانه سلامت، پرکردن تعهدنامه هیأت پزشکی ورزشی و تحویل مدارک به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها از امروز باشگاه‌ها در استان بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: تاکنون ۷۵ باشگاه بولینگ و بیلیارد در سطح مشهد مدارک خود را به اداره ورزش و جوانان این شهر تحویل دادند و فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد و بولس خراسان رضوی ادامه داد: اگر در باشگاه‌های ورزشی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، باشگاه‌ها جزو اماکن پرخطر به شمار می‌روند به همین خاطر از باشگاه‌داران خواستاریم ابتدا شرایط بازگشایی را طی کنند و پس از آن برای حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان به نکات بهداشتی توجه کنند.

سلطانی با اشاره به بازرسی‌های مستمر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلفی با خاطیان به شدت برخورد خواهد چرا که اولویت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت بولینگ و بیلیارد و بولس استان حفظ سلامت ورزشکاران و مراجعه کنندگان به باشگاه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام//ب. ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان باشگاه های ورزشی بیلیارد و بولس ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی بولینگ و بیلیارد ورزش و جوانان خراسان رضوی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس