Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:18:04 GMT

هوادارعنایتی حق دارد یا استقلال ؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۳۹۶

تمرینات استقلال در زمین انقلاب در حالی برگزار می شود  که دیروز  تیم هوادار (سرخپوشان) در زمین با کیفیت شماره دو آزادی تمرین کرد

به گزارش"ورزش سه "یکی ازدغدغه های اصلی استقلال در دو سال گذشته نداشتن زمین تمرین مناسب و ثابت و با کیفیت بوده است که صدای شفر و استراماجونی را نیز در آورده بود.


استفاده از زمین صنایع دفاع در نوبنیاد،نفت در تهرانسر ،مجموعه ورزشی انقلاب و شماره دو آزادی و جابجایی های متعدد آن  و بلاتکلیفی مربیان و بازیکنان و نداشتن زمین در روزهای برفی و بارانی قبل از بازی های حساس در دو فصل قبل که با اعتراض مربیان و بازیکنان همراه بود منتج به عقد قرار داد سعادتمند مدیر عامل استقلال در بدو تصدی با مسولان ورزشگاه آزادی و اجاره انحصاری زمین شماره دو آزادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همان موقع اخباری منتشر شد که زمین یاد شده در اختیار تیم هوادار است و در صورت استفاده هر دو باشگاه از زمین یاد شده می تواند مشکلاتی با توجه به تداخل  زمانی تمرینات به وجود آید که موضوع از طرف مسولان استقلال و پیمانکار ورزشگاه آزادی  حبیبیان تکذیب گردید. پیمانکار ورزشگاه اعلام نمودیک زمین را که نمی شود به دوتیم اجاره داد و این زمین به استقلال اجاره داده شده است.


باشگاه استقلال نیز با انتشار تصاویر زمان تنظیم قرارداد از نهایی شدن اجاره یکساله زمین شماره دو آزادی رونمایی کرد. این مهم در حالی اتفاق افتاد که استقلال از روز جمعه در زمین مجموعه ورزشی انقلاب در حال تمرین است و تیم هوادار نیز دیروز با سرمربیگری رضا عنایتی تمرینات خود را در زمین شماره دو آزادی استارت زد.

 

احمد سعادتمند دسته یک سرخپوشان پاکدشت غلامرضا عنایتی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد سعادتمند دسته یک سرخپوشان پاکدشت غلامرضا عنایتی استقلال تهران شماره دو آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم

به گزارش همشهری آنلاین، پس از پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اختلاف‌هایی بین جواد نکونام و سرپرست تیم به وجود آمده بود که منجر به بازگشت جداگانه خواجه‌گیری به تهران شد.

با این حال به نظر می‌رسد اختلاف نظر دو طرف تا حدی برطرف شده و سرپرست استقلال امروز در تمرین حضور یافت و در دیدار مقابل شمس آذر روی نیمکت تیم حضور خواهد داشت.

کد خبر 844954 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند