Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:41:22 GMT

نرخ برابری ارزهای عمده امروز ۷ خرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۴۱۵

نرخ برابری ارزهای عمده امروز ۷ خرداد ۹۹

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز _چهارشنبه هفتم خرداد _ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرخ برابری ارزهای عمده یکی از پارامترهای اقتصادی است که می‌تواند میزان صادرات و واردات کشورها را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل گاه دولت‌ها با اعمال سیاست‌های پولی، سعی در کنترل یا تغییر ارزش پول خود در برابر دیگر ارزها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز _چهارشنبه هفتم خرداد _ به شرح زیر است:

نرخ ارز

برابری

تغییرات

یورو به دلار

۱.۰۹۵۹

۰.۲۱

پوند به دلار

۱.۲۳۱۶ ۰.۱۵

دلار به ین

۱۰۷.۵۳ ۰.۰۱

دلار آمریکا به فرانک سوئیس

۰.۹۶۶۹ ۰.۱۳

دلار آمریکا به یوآن چین

۷.۱۵۸۱

۰.۳۳

شاخص دلار

۹۹.۱۵۵ ۰.۲۵

شاخص یورو

۱۰۰.۱۴ ۰.۱۴

*نرخ‌های برابری فوق، از تقسیم ارزش لحظه‌ای دو نماد موجود در هر ردیف به دست آمده‌اند. در واقع در جدول بالا، ارزش واحد پول اول بر حسب واحد پول دوم بیان شده است.

کد خبر 425710

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نرخ برابری ارزهای عمده نرخ ارز بازار ارز فرانک سوئیس دلار آمریکا دلار نوسانات نرخ دلار نوسان نرخ دلار شاخص دلار شاخص یورو یوآن یوآن چین ین ژاپن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نرخ برابری ارزهای عمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار