Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم صفاری گفت: کارکنان نیروی انتظامی زندگی خود را به‌پای آسایش و آرامش مردم فدا می‌کنند و بر همین اساس آمریکائی‌ها با کارکنان زحمت‌کش آن دشمنی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مریم صفاری همسر شهید ایرج صفاری از شهدای نیروی انتظامی استان یزد در مصاحبه با  یزد رسا؛ ضمن اشاره به زندگی 14 ساله خود با این شهید والامقام گفت: علی‌رغم کوتاه بودن این دوران، زندگی با شهید سراسر مملو از خاطرات شیرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تواضع و سخت‌کوشی، بارزترین شاخصه‌های اخلاقی شهید صفاری

همسر شهید تواضع و سخت‌کوشی را بارزترین شاخصه‌های اخلاقی شهید صفاری بیان کرد و اظهار داشت: ایشان به‌اندازه‌ای متواضع بود که درحالی‌که جانشین ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد بود اما همواره شخصاً در عملیات ها حضور داشت و در شبانه‌روز 20 ساعت کار می‌کرد و می‌گفت من در برابر این لباس و حقوقی که از بیت‌المال می‌گیرم مسئول هستم و باید وظیفه خود درراه خدمت به مردم به‌درستی انجام دهم.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های اخلاقی وی رسیدگی و توجه به خانواده بود به‌نحوی‌که در عین خستگی از بچه‌ها غافل نمی‌شد و مخصوصاً دخترم که در آن زمان 4 ساله بود و علاقه‌مندی زیادی به بابایش داشت خود را ملزم به بازی با او می‌دانست.

صفاری در خصوص حادثه شهادت شهید صفاری اظهار داشت: شهید قبل از اعزام به استان سیستان و بلوچستان در ایستگاه بازرسی شهید مدنی خدمت می‌کرد و پس از بازگشت هم با درخواست مسئول این ایستگاه، به‌عنوان جانشین مشغول به خدمت شد.

 

همسر شهید ادامه داد: در هفته منتهی به شهادت ایشان قرار بود منزلمان را عوض کنیم و به همین منظور درگیر خرید یک سری از لوازم بودیم و شهید نیز در این زمینه عجله می‌کرد البته از ابتدای هفته استرس زیادی داشتم ولی دلیل آن را نمی‌دانستم. روز شهادت، شهید والده خود را برای عمل جراحی در بیمارستان بستری کرده و برای نهار به منزل آمد دخترم ایشان را اذیت می‌کرد من ممانعت کردم اما شهید به من گفت اجازه بده با من غذا بخورد و آخرین نهار دخترم با پدر بود.

وی تصریح کرد: چهارشنبه‌شب ایشان در درگیری با اشرار به شهادت می‌رسد و صبح پنجشنبه شوهر خواهرشوهرم به منزل ما آمد و خبر شهادت همسرم را داد اما من که از این خبر شوکه شده بودم نمی‌توانستم آن را باور کنم.

کارکنان نیروی انتظامی زندگی خود را به‌پای آسایش و آرامش مردم فدا می‌کنند

صفاری با اشاره به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکایی‌ها گفت: کارکنان نیروی انتظامی زندگی خود را به‌پای آسایش و آرامش مردم فدا می‌کنند و طبیعی است که آمریکائی‌ها با کارکنان زحمت‌کش آن دشمنی داشته باشند به فرموده امام راحل اگر روزی آمریکا از ما حمایت و تعریف کند معلوم می‌شود که مسیر را اشتباه رفتیم و این اقدام خصمانه ناشی از حرکت درست پلیس در مسیر خدمت به مردم دارد.

همسر شهید صفاری، شهدای ناجا را از مظلوم‌ترین شهدای کشور برشمرد و ابراز داشت: کمتر درباره شهدای ناجا سخن به میان آمده و خانواده‌های آنان نیز دراین‌باره کمتر صحبت می‌کنند اما دشمن بداند این خانواده‌ها همواره پشت سر رهبر خویش حرکت می‌کنند و فرزندان خود را در مسیر اعتلای دین مبین اسلام و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی تقدیم خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آسایش و آرامش مردم نیروی انتظامی زندگی خود شهید صفاری همسر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟

شرکت تسلا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تضعیف بازار فروش خودروهای الکتریکی در حال حاضر تسلا را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.

به گزارش ایسنا، تسلا اعلام کرد حدود ۴۰۰ نفر از کارکنانش در کارخانه بزرگ آلمانی خود در نزدیکی برلین یا حدود سه درصد از کل نیروی کار این کارخانه را کاهش می‌دهد و امیدوار است بدون اخراج اجباری به این مهم دست یابد.

این اخراج‌ها برای کاهش بیش از ۱۰ درصدی از بیش از ۱۴۰ هزار کارمند جهانی تسلا و پاسخی به تشدید جنگ قیمت برای خودروهای الکتریکی است که خودروسازان را برای کاهش هزینه‌ها تحت فشار قرار می‌دهد.

این شرکت اعلام کرد که امیدوار است کاهش در سایت گروئنهاید تسلا، تنها کارخانه بزرگ آن در اروپا، به صورت داوطلبانه محقق شود. این سایت بیش از ۱۲ هزار پرسنل دارد و این خودروساز هفته گذشته اعلام کرد که حدود ۳۰۰ کارگر موقت خود را با گسترش برنامه جهانی کاهش شغل خود اخراج خواهد کرد.

شرکت خودروسازی تسلا همچنین اعلام کرد ۶۰۲۰ کارمند خود را در تگزاس و کالیفرنیا پیش از اعلام نتایج سه ماهه خود با توجه به کاهش تقاضا و کاهش حاشیه‌های سود اخراج خواهد کرد.

هفته گذشته، تسلا از کاهش بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود در جهان، تحت فشار کاهش فروش و تشدید جنگ قیمت در میان سازندگان خودروهای برقی، بدون فاش کردن تعداد کارمندان مشمول کاهش مشاغل اعلام کرد.

بر اساس گزارش رویترز، سهام این خودروساز، حدود دو درصد در آستانه نتایج سه ماهه اول این شرکت افزایش یافت. کاهش مشاغل در تگزاس نشان‌دهنده ۱۲ درصد از کل نیروی کار تسلاست که ۲۲ هزار و ۷۷۷ نفر در منطقه بزرگ آستین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید