Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@12:03:01 GMT

جوان ماهنشانی با سلاح شکاری به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۴۷۶

جوان ماهنشانی با سلاح شکاری به قتل رسید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی چهارشنبه هفتم خرداد افزود: این جوان ۲۳ ساله، حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه شب به منظور سر زدن به استخر از منزل خارج شده و در میانه مسیر به قتل رسیده است.

وی اظهار کرد: این قتل در حد فاصل منزل مسکونی تا استخر که حدود هفت کیلومتر واقع شده اتفاق افتاده است، قاتل با استفاده از تاریکی شب، مقتول را که سوار بر موتورسیکلت بوده از قسمت پشت هدف گلوله ساچمه‌ای قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی افزود: متاسفانه این جوان ۲۳ ساله ماهنشانی استان زنجان پس از اصابت ساچمه‌ها به بدن بر زمین افتاده و بر اثر خونریزی شدید در محل حادثه جان خود را از دست داده است.

او تصریح کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل از محل حادثه متواری شده و هم اکنون عوامل نیروی انتظامی ماهنشان، پلیس آگاهی و دادستانی، پیگیر موضوع و دستگیری ضارب هستند.  

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: چند مظنون در این رابطه وجود دارد و عوامل پلیس آگاهی با جدیت هرچه تمام در پی شناسایی و دستگیری ضارب اصلی هستند.

رحمتی افزود: عوامل پلیس آگاهی استان زنجان در حال بررسی و تحقیقات هستند تا زوایای تاریک و پنهان این جنایت خونین، روشن و آشکار شود و به حتم با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده و دستگیری چند مظنون این پرونده جنایی، قاتل بزودی در دام قانون گرفتار خواهد شد.

کد خبر 515315 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان زنجان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان زنجان استان زنجان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرده درگیر شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را این‌طور توضیح داد، ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که ۴ نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود ۴ مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

کد خبر 6081009

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد