Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@16:31:57 GMT

بیت کوین ریخت!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۴۸۱

بیت کوین ریخت!

برای دومین بار در طول یک هفته اخیر، بیت کوین از شکستن کانال ۹۰۰۰ دلاری ناکام ماند. به گفته تحلیل گران، سد ۹۰۰۰ دلاری محدوده مهمی در مقاومت برابر افزایش قیمت بیت کوین محسوب می‌شود و معامله گران امیدوارند شکسته شدن این سد به جهش مجدد این ارز محبوب دیجیتالی منجر شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی، بیت کوین در معاملات امروز با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ درصد کاهش به ۸۷۹۷.۹۲ دلار رسید.

هر چند پس از تعطیلی گسترده کسب و کار‌ها در سطح جهان به دلیل شیوع کرونا و ریزش شدید شاخص‌های بورسی، تمایل سرمایه گذاران به هدایت سرمایه خود به سمت ارز‌های دیجیتالی افزایش یافت، اما در روز‌های اخیر شاخص‌های بورسی با بازگشایی تدریجی کسب و کار‌ها به مدار صعودی بازگشته اند. تاکنون بیش از ۳۴۹ هزار نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده اند.

پتر مالوک، مدیرعامل موسسه " کرتیو پلنینگ" گفت: در زمان همه گیری کرونا معامله گران با احتیاط بیشتری دست به معامله دارایی‌های پرریسکی نظیر بیت کوین می‌زنند و اکنون که ارزش سهام خیلی از شرکت‌ها پایین‌تر از ارزش واقعی آن‌ها است، بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند سهام بخرند و تزریق نشدن نقدینگی مانع مهمی در کانال شکنی بیت کوین است.

البته کاهش قیمت‌ها در بازار ارز‌های دیجیتالی محدود به بیت‌کوین نبود و قیمت بسیاری از ارز‌های دیجیتالی دیگر ریزشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۱.۳۵ درصد کاهش به ۲۰۱.۴۲ دلار، بیت کوین کش با ۱.۵۳ درصد ریزش به ۲۲۶.۲۶ دلار، لایت کوین با ۱.۷۲ درصد کاهش به ۴۲.۳۷ دلار، مونرو با ۰.۶۴ درصد افت به ۶۱.۴۳ دلار، دش با ۰.۷۶ درصد کاهش به ۷۲.۳۹ دلار، زدکش با ۱.۲ درصد ریزش به ۴۴.۸۷ دلار و دکارد با ۰.۴ درصد کاهش به ۱۳.۸۳ دلار رسید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بیت کوین قیمت بیت کوین درصد کاهش بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت دلار با شروع چهارمین روز هفته نوسان محدود افزایشی داشت، اما در نهایت نیمه کریدور ششم را از دست داد و در پله‌های پایانی کانال پایین‌تر بسته شد. روند تقاضا در روزهای اخیر از عرضه کمی جلو افتاده و معامله‌گران افت قیمت اونس جهانی طلا را در ثبات بازار ارز موثر می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار روز سه‌شنبه افزایش محدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی داشت و در پله پایانی کانال چهارم از کریدور ششم بسته شد. معامله‌گران مدعی‌اند تقاضا اندکی از عرضه پیشی گرفته اما این حضور پررنگ بازارساز و کاهش اونس جهانی طلاست که انتظارات تورمی را تا حدودی کاهش داده است.

سیاست فریز دلار ادامه دارد

برخی معامله‌گران با توجه به اجرای سیاست فریز قیمت دلار از سوی بانک مرکزی در سال گذشته معتقدند دلار با تلاش سیاست‌گذار در منطقه فعلی به ثبات رسیده و اگر اخبار نامساعد سیاسی روانه بازارها نشود دلار فعلاً در محدوده‌ فعلی ماندگار است. باید توجه داشت روند کاهشی قابل توجه قیمت در بازارهای جهانی در کاهش التهابات بازارهای داخلی بی‌تاثیر نبود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند در ادامه سال جاری فشار مالیاتی زیاد خواهد شد و سخت‌گیری‌های دولت افزایشی است. آنها می‌گویند برای دولت رونق اقتصادی و اشتغال اهمیت خاصی ندارد و همه اینها شرایط رکودی بدی برای بازارهای مالی به وجود خواهد آورد.
راه درهم از دلار جدا شد

قیمت درهم روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت کاهش ۸۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۵۲۰ تومان بسته شد. تتر  با کاهش ۲۵۰ تومانی به کف کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۲۰۰ تومانی ایستاد. یورو نیز روز سه‌شنبه تغییر قیمت نداشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار در چهارمین روز اردیبهشت افزایش ۱۵۰ تومانی داشت و به‌ترتیب با رقم‌های ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان، و ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان عرضه شد.

tags # قیمت دلار سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • کاسبی با ترس و لرز/ چرا کاسبان در هر معامله بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند (فیلم)
  • قیمت طلا بالاخره ریخت/ قیمت جدید طلا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳