Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری گفت: تحریم نیروهای نظامی ما توسط آمریکا چیز جدیدی نیست و کوچکترین خللی در انجام وظیفه آنها نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری نماینده منتخب مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا گفت: تحریم نیروهای نظامی ما توسط آمریکا چیز جدیدی نیست، چرا که قبل از این نیز آمریکا فرماندهان نظامی ما در سپاه و ارتش را تحریم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دیگر کف‌گیر تحریم‌های آمریکا به ته دیگ خورده است، اظهار داشت: آمریکا اقدام به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی کرده، چون این نهاد نقش مهمی در تأمین امنیت کشور دارد و حافظ جان و مال و ناموس مردم است.

شهریاری تأکید کرد: نیروی انتظامی حافظ مرزها است و نقش‌تعیین کننده‌ای در مقابله با اشرار دارد؛ افزون بر این نیروی انتظامی در مقابله با جاسوسان نیز با کمک نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نقش‌آفرین است، همین تأثیرگذاری موجب شده تا آمریکا فرماندهان نیروی انتظامی را در لیست تحریم‌ها قرار دهد.

 وی با بیان اینکه این تحریم‌ها هیچ تأثیری ندارد، ادامه داد: فرماندهان ما در همه رده‌ها چه در سپاه چه در ارتش و چه در نیروی انتظامی، افرادی نیستند که تحریم‌ها تأثیری در روند کاری‌شان داشته باشد و آن‌ها دوستدار و معتقد به نظام جمهوری اسلامی هستند.

 نماینده مجلس دهم و یازدهم با بیان اینکه از آمریکا انتظاری غیر از این نیست، عنوان کرد: دشمنی آمریکا با مردم ایران، سابقه 80 ساله دارد و آن‌ها در رخدادهای مختلف مانند کودتای 28 مرداد، حوادث زمان انقلاب، حادثه طبس و موارد متعدد دیگر، به اشکال مختلف دشمنی‌هایشان با مردم ایران را به نمایش گذاشته‌اند.

 شهریاری با بیان اینکه آمریکا با این اقدام اخیر خود می‌خواهد بگوید ایران را فراموش نکرده است و همچنان قصد دارد فشارها بر ایران را ادامه دهد، تأکید کرد: در واقع چون تحریم‌های اقتصادی آنگونه که مدنظر آمریکا بود، تأثیرگذار نبوده است حال می‌خواهد فشارها و تحریم‌ها را در تمام سطوح بر ایران زیاد کند که البته هماگونه که تاکنون ناموفق بوده من‌بعد هم ناموفق خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند، ملزم هستند رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود، در محل جدید اعزام به نشانی اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حاضر شوند.
سرهنگ اکبر معادلی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله (کوتاهی موی سر و گرفتن ناخن‌ها) را رعایت و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل (قاشق و چنگال، لیوان، حوله، لباس گرم و...) را به همراه داشته باشند.
سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه