Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی از پایش رودخانه‌های دائمی حوضه آبریز دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: نمونه‌برداری از 2 رودخانه زرینه رود و سیمینه رود انجام شد.

سعید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نمونه‌برداری و پایش کیفی رودخانه‌های زرینه و سیمینه در جنوب استان آذربایجان غربی عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در راستای پایش کیفی رودخانه‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه ۲ رودخانه جنوب استان آذربایجان‌غربی توسط کارشناسان آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان نمونه‌برداری شد.

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نمونه‌ها جهت آنالیزهای بیشتر و تحلیل داده‌های حاصل از این پایش‌ها در اختیار آزمایشگاه تخصصی این اداره کل قرار گرفت.

موسوی گفت: رودخانه زرینه ۴۱ درصد و رودخانه سیمینه ۱۱ درصد آب دریاچه ارومیه را تامین می کند و هر دو رودخانه نقش مهمی در احیای این نگین فیروزه ای کشور عزیزمان دارد و به همین منظور کیفیت این رودخانه هم نقش مهمی پیدا می‌کند.

وی افزود: در راستای این پایش‌ها در روزهای آینده رودخانه‌های دائمی دیگر حوزه آبریز دریاچه نیز پایش خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دریاچه ارومیه محیط زیست آذربایجان غربی پایش آذربایجان غربی دریاچه ارومیه آبریز دریاچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه