Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان در جامعه وجود دارد گفت: باید به گونه ای رفتار شود که رعایت بهداشت فردی و موازین بهداشتی به عنوان یک فرهنگ در جامعه و جزء الزامات زندگی مردم نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، «غلامرضا مرتضوی» در دوازدهمین جلسه شهرستانی مدیریت بیماری کرونا که با حضور معاون عمرانی فرمانداری و مسئولین ذیربط در سالن جلسات شهرداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آمار مبتلایان در چند روز اخیر در استان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی در ادامه افزود: در حال حاظر با توجه به نظرات متخصصین و صاحب نظران استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی و رعایت اصل فاصله گذاری از مهمترین راه‌های مقابله با بیماری کرونا است. 

رییس ستاد مدیریت کرونا در سنقروکلیایی همچنین با بیان اینکه با توجه به تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا، برداشتن موانع و محدودیت‌ها به صورت مرحله‌ای در حال انجام است؛ از مردم خواست تا با ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با مسئولین در مدیریت کرونا و تسریع در رفع محدودیت‌ها کمک کنند. 

همچنین پیگیری و اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته مدیریت کرونا از تاکیدات فرماندار سنقروکلیایی بود. 

رییس شبکه بهداشت و درمان سنقروکلیایی هم در ادامه این جلسه، اظهار داشت: مهمترین مسئله امروز ما بی تفاوت بودن مردم نسبت به ویروس کووید ١٩ است. 

 دکتر کریمی در ادامه با بیان اینکه همکاری مردم با شبکه بهداشت و درمان در مدیریت بیماری کرونا پر اهمیت است، افزود: مبتلایان در شهرستان میان تمام سنین وجود دارد و بیشترین تعداد مبتلا به سنین بین ۴١ تا ۵٠ سال اختصاص دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ کرمانشاه میانگین سنی بیماری مدیریت کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا