Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تجهیز ۱۴ ساختمان اداری این شرکت به سامانه پایش آنلاین مصرف انرژی الکتریکی خبر داد.

سعید کوتی اظهار کرد: این سامانه با هدف کاهش مصرف برق و مدیریت بار هم‌زمان و کاهش هزینه‌های پرداختی و شناسایی ظرفیت‌های بهبود عملکرد انرژی در این شرکت اجرا شده است.

وی افزود: بر این اساس معاونت بهینه‌سازی مصرف انرژی مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پس از بررسی و مطالعه روش‌های گوناگون و دستگاه‌های اندازه‌گیری مختلف با توجه به ساختار شبکه توزیع، سامانه برق ساختمان‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی موجود، پروژه نصب و راه‌اندازی سامانه مانیتورینگ آنلاین مصرف انرژی الکتریکی را اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتی گفت: این سامانه به همراه سامانه جمع‌آوری و گزارش‌گیری اطلاعات اندازه‌گیری‌شده، به‌صورت آزمایشی در ساختمان‌های منتخب اداری این شرکت در اهواز و امیدیه نصب شده است و پس از بررسی عملکرد و کسب نتایج مورد انتظار، در همه ساختمان‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: مطالعات اولیه درباره اثربخشی و کارایی سیستم مانیتورینگ انرژی، مطالعه در خصوص وضعیت تابلوهای برق ساختمان‌ها و سیستم شبکه برق، بررسی سوابق پروژه‌های مشابه انجام‌شده در ایران، تعیین ابعاد پروژه، پارامترها و طراحی نقشه اجرایی طرح، انتخاب کنتور مناسب برای اندازه‌گیری و انتخاب بستر ارتباطی مناسب با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله اقدام‌های صورت‌گرفته در این پروژه بوده است.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: در این پروژه همچنین بررسی امنیتی نرم‌افزار و سخت‌افزارها با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نصب کنتورها در فیدرهای مشخص‌شده، نصب نرم‌افزار روی سرور مرکزی برای قرائت و آنالیز و نمایش و نصب نرم‌افزار با مشخصات گردآوری پردازش و نمایش مصرف برق آنلاین روی سیستم کلاینت‌ها انجام شده است.

برچسب هاشرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (NISOC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب NISOC آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ساختمان ها مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند.

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب ایران در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود/ حتی از طوفان "گونو" هم بیشتر بارید
  • بارش‌های برخی مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود / حتی از طوفان گونو هم بیشتر بارید
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی