Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود زنگنه منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امسال ۱۴ میلیون و ۷۲۳هزار و ۸۷۳ نفر ساعت، فرصت آموزش در مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برای متقاضیان فراگیری مهارت در خوشه‌های مختلف صنعت،خدمات، کشاورزی و فرهنگ وهنر در حدود ۲ هزار حرفه درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از این میزان آموزش هفت میلیون و ۳۳۶هزار و ۸۹ نفر ساعت در بخش دولتی و هفت میلیون و ۳۸۷هزار و۸۴ نفر ساعت در بخش خصوصی  در رشته‌هایی همچون صنایع پوشاک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهداشت و ایمنی  صنایع خودرو، الکترونیک، صنایع نساجی، صنایع دریایی، صنایع دستی، صنعت چاپ و صنایع کشاورزی اجرا خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه ۶ درصد آموزش‌های فنی وحرفه ای کشور در خوزستان اجرا می شود گفت: در سال ۹۹ حدود سه درصد از تعهد آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان در صنایع، صنوف و اتحادیه ها ارایه می شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی بخش دولتی در مراکز ثابت دولتی، ترک اعتیاد، حاشیه شهرها، کارگاه های مهارت آموزی در محیط واقعی، مرکز تخصصی مهارت‌های پیشرفته، افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  و بهزیستی، زندان، پادگان، مناطق روستایی، کارخانجات، عشایر، دانشگاه، مراکز SCD و صنعت ساختمان اجرا شد. 

زنگنه منش گفت: آموزش های مهارتی بخش دولتی و خصوصی توسط کادر مجرب آموزشی و با تجهیزات نوین در قالب استانداردهای بینالمللی اجرا شد تا بستر لازم برای رسیدن به اهداف سازمان و ایجاد زمینه اشتغال پایدار فراهم شود.

وی بیان کرد:پارسال ۹۱هزار و ۸۸۰ نفر در ۳۸ مرکز ثابت بخش دولتی و ۴۹هزار و۷۳۶ نفر در ۶۶۹ آموزشگاه آزاد خوزستان که بیش از پنج درصد کل آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای کشور را شامل می شود آموزش مهارتی را فراگرفتند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهواز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهواز فنی و حرفه ای بخش دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست حامد افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت با مسئولان ادارات و مدیران شهرک‌های صنعتی و صاحبان صنایع در عرصه کسب‌وکار با محور بررسی راهکار‌های تعامل و همکاری دانشگاه با صاحبان صنایع اجرای رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حامد افشاری در این نشست اظهار کرد: دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و حضور فعال صنایع می‌تواند یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و حتی جهان را ایجاد کند.

وی افزود: نمونه بارز این تلاش و شعار ما می‌توانیم در عملیات غرورآفرین وعده صادق بود. ۲۵ سال پیش نمی‌توانستیم حتی یک سیم‌خاردار تولید کنیم؛‌ اما اکنون توانایی کشور به جایی رسید که جزء قدرتمندترین کشور‌های موشکی دنیا شده؛ بنابراین در بحث علمی هم می‌توانیم در خیلی از حوزه‌ها نقش‌آفرینی کنیم و نه تنها در عرصه علمی؛ بلکه در عرصه بین‌المللی می‌توانیم نقش‌آفرین باشیم که همه اینها احتیاج به خودباوری دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت گفت:‌ در منطقه غرب استان تهران ظرفیت‌هایی شامل صنایع، دانشگاه و بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد و با توجه به اینکه اکنون مشکل  کشور بحث امید است. با وجود اینکه نسبت به گذشته و دوران قبل از انقلاب رفاه و امکانات رفاهی نسبت به دوران قبل از انقلاب بیشتر شده؛ رسانه‌های غربی همیشه سعی در ایجاد ناامیدی و پوچ‌گرایی برای نسل جوان داشتند و همیشه باعث نگرانی مردم در منطقه و درباره آینده بودند که چه خواهد شد.

افشاری عنوان کرد: مهم‌ترین کار دانشگاهیان ایجاد امید، خودباوری و عمل کردن به شعار ما می‌توانیم و تحقق وعده‌های رهبری در شعار سال است. درصدد هستیم تا رویداد‌هایی نظیر رویداد صدرا را در حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان نظیر داشته باشیم و برنامه‌های تنظیم‌شده را در آینده نزدیک اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند