Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:01:10 GMT

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۶۶۴

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۰۵ دلار، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (چهارشنبه 7 خرداد) هر گرم طلای 18 عیار 710 هزار و 600 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1705 دلار، هر گرم طلای 24 عیار 947 هزار و 500 تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 7 میلیون و 150 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 402 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 800 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 2 میلیون و 100 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 90 هزار تومان ارزشگذاری و معامله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در بازار آزاد ارز دلار 17 هزار و 300 تومان، یورو 18 هزار و 802 تومان، پوند 21 هزار و 689 تومان، درهم امارات 4811 تومان، یوان چین 2473 تومان و لیر ترکیه 2619 تومان ارزشگذاری شده است.

 

این در حالی است که روز گذشنه (سه شنبه 6 خرداد) هر گرم طلای 18 عیار 729 هزار و 300 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1735 دلار، هر گرم طلای 24 عیار 972 هزار و 400 تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 7 میلیون و 300 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 428 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 850 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 2 میلیون 150 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 90 هزار تومان ارزشگذاری شده بود.

 

روز کذشته (سه شنبه 6 خرداد) در بازار آزاد ارز دلار 17 هزار و 300 تومان، یورو 18 هزار و 807 تومان، پوند 21 هزار و 617 تومان، درهم امارات 4864 تومان، یوان چین 2502 تومان و لیر ترکیه 2613 تومان بود.

 

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز (۷ خرداد) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۹ ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت ۶ واحد پولی کاهش یافت؛ همچنین نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا سکه بهار آزادی طرح گرم طلای هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان       + ۳۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان                       + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                             بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان        بدون تغییر

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید