Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حسن الکعبی، رئیس فراکسیون «بدر» پارلمان عراق، در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی العالم، اعلام کرد امنیت این کشور به وجود نیروهای مردمی وابسته است.

او گفت: امنیت عراق بدون حضور نیرو‌های الحشد الشعبی امکان‌پذیر نیست. الحشد الشعبی نیاز به تجهیزات و آموزش دارد تا بتواند قوی و نیرومند باقی بماند و بتواند ماموریت‌های خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده عراقی درباره ریاست هادی العامری بر سازمان  الحشد الشعبی ابراز تردید کرد و در ادامه هم گفت: درخواست‌ها درباره خلع سلاح الحشد الشعبی غیرممکن و غیرقابل قبول است. گروه‌های مقاومت از سلاح خود ضد مردم عراق استفاده نمی‌کنند، بلکه آن‌ها سلاح خود را بر ضد تروریست و اشغالگری به کار می‌برند.

الکعبی همچنین به دیدار نخست‌وزیر جدید عراق با فرماندهان نیروهای مردمی اشاره کرد و گفت: دیدار الکاظمی با الحشد الشعبی گام مثبتی بود.

او در ادامه با اعلام اینکه آمریکا تنها به دنبال تامین منافع خود در عراق است، اضافه کرد: هر کسی که گمان کند عراق به نیرو‌های خارجی و به خصوص آمریکایی نیاز دارد، بدون شک اشتباه می‌کند.

این نماینده در ادامه افزود: ارتباط عراق با سایر کشور‌ها نباید تنها مبتنی بر منافع آن کشور‌ها باشد بلکه باید این روابط بر اساس احترام متقابل باشد. الکاظمی ملزم به اجرای تصمیم پارلمان مبنی بر خروج نیرو‌های خارجی از عراق است.

الکعبی همچنین تاکید کرد: انتخابات آینده باید بسیار دقیق برگزار شود. عملکرد دولت الکاظمی تاکنون مناسب بوده است و دولت الکاظمی توانسته رضایت جریان‌های مختلف سیاسی در عراق را جلب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مردمی عراق الحشد الشعبی پارلمان عراق الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • نماینده روسیه: هدف اسرائیل نابودی نوار غزه است
  • نابودی سرطان با این پروتئین امکان‌پذیر است؟