Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:51:28 GMT

کشف یک تریلیونی خودروهای دپو شده در تهران

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۶۹۲

کشف یک تریلیونی خودروهای دپو شده در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک هزا ر و 84 دستگاه انواع خودروی احتکاری به ارزش یک تریلیون ریال خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ  نعمت اله علیپور اظهار داشت : با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو داخلی و خارجی در 13 پارکینگ مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع در اختیار تیم های مختلفی از پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های مختلف عملیاتی تشکیل و طی 5 روز در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر یک هزار و 84 دستگاه انواع خودرو احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد: خودروهای کشف شده همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند که با دستور قضائی توقیف و هر 13 پارکینگ پلمب شد.

سرهنگ کارآگاه علیپور، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان بیش از یک تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ علیپور در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو تهران ماشین احتکار بازار ماشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود