Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اراضی کمربند شمالی فرودگاه امام خمینی(ره) پیش ازظهر امروز دچار حریق شد که نیروهای آتش نشانی و دیگر عوامل شرک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) ظرف یک ساعت موفق به مهار آتش شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیش از ظهر روز گذشته۱۲۰ هزار متر مربع از علفزارهای اراضی کمربندشمالی دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشان، خدمات شهری، فضای سبز و حراست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ظرف مدت یک ساعت مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ساماندهی و برنامه ریزی امور شهری شرکت با بیان مطلب فوق افزود : در آتش سوزی اراضی مربوطه علاوه بر نقش مشهود خطای عامل انسانی و گرمای هوا در چند روز گذشته، خشک شدن علف‌های هرز اراضی و وزش باد در افزایش سرعت و گسترش آتش سوزی موثر بود.

محمد هادی جاوید اظهارکرد: پس از وقوع این حادثه ۴ خودرو اطفا حریق به همراه ۱۰ نفر از نیروهای آتش نشانی و یک اکیپ از حوزه شهری به همراه جمعی از کارگران خدوم فضای سبز این  شرکت اقدام به مهار آتش در اراضی مذکور کردند.

به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) او ادامه داد: تیم عملیاتی آتش نشانی شهر فرودگاه امام خمینی(ره) با سرعت عمل بسیار بالا توانست این آتش سوزی را به خوبی مهار کند و در نقاط مختلفی که احتمال وقوع دوباره آتش سوزی در آن دیده می شد عملیات لکه گیری انجام شد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهر فرودگاهی امام خمینی امام خمینی ره آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰۰ میلیاردی اراضی ملی خمینی‌شهر

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان خمینی‌شهر به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: موضوع حفاظت از عرصه‌های ملی تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود. 

وی افزود: بر این اساس عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در ایام تعطیلات نوروز سال 1403 به صورت آماده باش کامل در خدمت مردم عزیز استان بوده و به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: در کمتر از یک هفته اخیر، یک فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان خمینی‌شهر شناسایی و از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد. 

وی افزود: براین اساس، پنج هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد. 

سرهنگ باقری با بیان اینکه ارزش این اراضی 200 میلیارد تومان برآورد شده است گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی 300041735 به یگان حفاظت اراضی ملی اطلاع دهند.  

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رفع تصرف فوری اراضی ملی خمینی‌شهر
  • برپایی مراسم محوری شب‌های قدر در ۶۸ نقطه خراسان شمالی + جزئیات
  • رفع تصرف ۲۰۰ میلیاردی اراضی ملی خمینی‌شهر
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • مهارآتش سوزی عرصه های منابع طبیعی در راین کرمان
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد