Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@18:10:42 GMT

پایان تلخ برای مهاجم صربستانی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۷۱۳

به گزارش ایلنا، با تایید رسانه‌های صربستانی میلان مرداکوویچ مهاجم سابق تیم ملی صربستان و باشگاه پارتیزان بلگراد این کشور، روژ گذشته با شلیک گلوله به سر خود در خانه ای که به تازگی اجاره کرده بود دست به خودکشی زد.

این مهاجم سابق تیم ملی صربستان سابقه حضور در المیپک ۲۰۰۸ پکن در کارنامه داشت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پارتیزان بلگراد تیم ملی صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!

به گزارش "ورزش سه"، داده‌های جدید بهترین مهاجم لیگ برتر در این فصل را معرفی کرده که برخلاف انتظار این بازیکن ارلینگ هالند نیست. لیگ برتر انگلیس قرار است هفته آینده پس از فیفادی مارس با آرسنال، لیورپول و قهرمان فعلی یتمی منچسترسیتی که در یک نبرد سه جانبه برای عنوان قهرمانی می‌جنگند، از سر گرفته شود. در همین حال، رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بین استون ویلا، تاتنهام و منچستریونایتد همچنان ادامه دارد.

باشگاه‌هایی که به دنبال امتیازات بیشتر هستند، عمیقاً روی تحلیل‌های آماری تحقیق می‌کنند و گزارش جدید اسکواکا و اُپتا بهترین مهاجمان فصل جاری لیگ برتر را نشان می‌دهد.

این ارزیابی روی داده‌های xG (گل‌های مورد انتظار) بدون پنالتی، گل‌ها، گل‌ها و پاس گل‌ها، پاس‌های مورد انتظار، موقعیت‌های ایجاد شده، مالکیت توپ در موقعیت دفاعی، شوت‌ها، ارسال‌ها، دقت ضربات، تعداد شوت‌های داخل چارچوب و لمس تو در محوطه حریف صورت گرفته است.

همه مهاجمان لیگ برتر با این فاکتورها مورد بررسی قرار گرفتند و در کمال تعجب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در بین 5 مهاجم برتر دیده نمی‌شود اما در این رده بندی بازیکنان لیورپول و منچستریونایتد حضور دارند.

داروین نونیز، مهاجم لیورپول، علیرغم یا توجه به اینکه چندان موفق نبود اما پس از دریافت امتیاز کلی 78 درصد با در نظر گرفتن همه عوامل نسبت‌دهنده، مدعی کسب عنوان بهترین مهاجم فصل لیگ برتر انگلیس است. این بازیکن اروگوئه ای قبلاً در این فصل مورد تمسخر هواداران رقیب لیورپول قرار گرفته بود، اما هنوز 17 گل در تمام رقابت‌ها برای لیورپول به ثمر رسانده است. این مطالعه و آمار نهایی بر اساس عملکرد آماری هر بازیکن به طور متوسط ​​در هر 90 دقیقه، نونیز را به عنوان بهترین مهاجم لیگ برتر معرفی کرد.

اولی واتکینز از استون ویلا پس از نونیز با 76 درصد بالاترین امتیاز را به دست آورد. این بازیکن 28 ساله که 16 گل برای تیم اونای امری به ثمر رسانده، عملکرد قابل توجهی داشته است.

راسموس هویلوند، مهاجم هلندی منچستریونایتد، با امتیاز کلی 75 درصد به جایگاه سوم جدول رده‌بندی دست یافته است. این بازیکن جوان پس از 15 بازی انتظار برای اولین گل در لیگ برتر، تبدیل به جوان.نرین بازیکنی شد که در 6 بازی متوالی لیگ برتر گلزنی کرده است.

به نظر می‌رسد تصمیم اریک تن هاخ برای تبدیل هویلوند به عنوان مهاجم اصلی خود در نهایت با شروع موفقیت آمیز این بازیکن دانمارکی در کنار مارکوس رشفورد و آلخاندرو گارناچو نتیجه داده است. دو برزیلی در رده‌های چهارم و پنجم این گزارش آماری قرار دارند که رودریگو مونیز از فولام با 71 درصد امتیاز و ریچارلیسون، ستاره تاتنهام، با 69 درصد مجموع امتیازات را به خود اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • تلاش نصیبوف، نِمس، آکبوداک و سیمینوف برای کسب سهمیه در باکو
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد