Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در نشست افتتاحیه مجلس یازدهم با بزرگداشت رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر گفت: وزارت کشور مفتخر است به عنوان مجری برگزاری انتخابات بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات و با رعایت اصل قانون مداری، بی طرفی و تلاش برای ارتقای شاخص‌های کیفی اجرا، انجام عملیات بزرگ انتخابات دوره یازدهم را فرصتی برای احقاق حقوق مدنی ملت جهت شرکت در اداره امور کشور و میدانی برای تحقق و کارآمدی و نمایش توان و اقتدار اجرایی دولت مبدل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر اساس مؤلفه‌های اجرایی و مدیریتی، برگزاری انتخابات در دوم اسفند ۹۸ برگ زرینی از انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است. طراحی سامانه‌های یکپارچه و دقیق برای برگزاری انتخابات، علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات، شکل جدیدی از هماهنگی نظام‌مند، کارآمد و اثربخش را میان سطوح مختلف مدیریت کشور به نمایش گذاشت.

تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صحن علنی مجلس یازدهم دولت الکترونیک وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک