Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@11:27:38 GMT

تقوی: مجلس یازدهم پاسدار خون شهدای مقاومت خواهد بود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۷۷۴

تقوی: مجلس یازدهم پاسدار خون شهدای مقاومت خواهد بود

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس سنی مجلس دوره جدید در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از شخصیت‌های سیاسی کشور برگزار شد، اظهار کرد: شرایط سخت کرونایی به ما فرصت نداد که همانند دوره‌های گذشته در جلسه افتتاحیه چهره‌های بیشتر و مهمانان افزون‌تر را میزبان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت فاطمه رهبر و رمضانی دستک دو منتخب فقید مجلس یازدهم گفت: از ملت ایران که در انتخابات یکبار دیگر اخلاص و ایمان و خود را به نمایش گذاشت و با انتخاب نمایندگان خویش مجلس یازدهم را شکل بخشیدند و از دست اندرکاران انتخابات اعم از شورای نگهبان و وزارت کشور، تشکر می‌کنم.

رئیس سنی مجلس گفت: امیداوریم مجلس یازدهم در پاسداری از خون شهیدان مقاومت توفیقاتی داشته باشد. مجلس یازدهم عزم دارد در کلاس درس مدرس بنشیند و سیاست و دیانت و شجاعت را از او بیاموزد.

ادامه دارد ...

منبع: فردا

کلیدواژه: تقوی مجلس یازدهم رئیس سنی مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دوره هفتم نظام صنفی رایانه‌ای ، رو به بهبود یا افول؟

به یاری خداوند، انتخابات برخط(آنلاین) نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) به عنوان تشکل فراگیر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دوره هفتم مبتنی بر پلتفرم بلاکچینی به خوبی و با استقبال ویژه اعضای صنف فاوا در اکثریت قریب به اتفاق استان ها برگزار گردید و تحولی که در دوره قبل در هیات مدیره استان تهران و برخی استان های دیگر رقم خورده بود، این دوره در بسیاری از استان های دیگر حتی در استان های با غلبه طیف سنتی مانند اصفهان و فارس نیز صورت پذیرفت. حضور افراد مستقل و تاثیرگذار با رای بالا که حرف های جدید و رو به آینده خود را جدا از رویه های گذشته دنبال می کنند، نقطه قوت جدی این دوره است. در استان تهران به عنوان قلب تپنده سازمان نظام صنفی، و بین منتخبین بیشترین مشابهت به دوره قبل مشاهده می شود و در کل اعضای هیات مدیره اصلی و علی البدل منتخب، 10 نفر در دوره متمایز ششم نیز حضور داشته اند که در کل ادوار این میزان مشابهت بین دو دوره متوالی، بی نظیر است و برای اولین بار در کل ادوار، رئیس جوان دوره ششم خود را در معرض رای قرار داده و با رای بالا در این دوره مجددا منتخب صنف گردیده است.
صنف بالغ فاوا در اکثریت قریب به اتفاق استان ها از یک طرف و طیف های مختلف در حاکمیت از طرف دیگر، با تجربه متمایز دوره ششم در نصر تهران و تجربه نه چندان مناسب در عملکرد نصر کشور یکبار دیگر فرضیه اینکه در چهارچوب قوانین و مقررات فعلی، نمایندگان تهران می توانند نامزد مناسب تری برای ریاست بر شورای مرکزی و نیز سازمان نصر کشور باشند را قوت بخشید.
از یک منظر با تلاش نصرهای استانی، اخذ مصوبه ای از مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه -که به صراحت از سازمان نظام صنفی خواسته شده تا با همراهی سایر تشکل ها، پیشنهادات خود را برای برنامه های تحول دیجیتال دستگاه های اجرایی ارائه دهد و نیز دستگاه های اجرایی موظف شده اند این پیشنهادات را لحاظ کنند- برگ زرین فوق العاده مهمی در کارنامه دوره متمایز ششم ثبت شد که قول آن از ریاست مجلس در مراسم روز فناوری اطلاعات نصر تهران اخذ گردیده بود. از منظر دیگر تاسیس مرکز پژوهش ها، بازچیدمان و تحول در مرکز داوری و آغاز بکار شعبه تخصصی 2657 شورای حل اختلاف -ویژه پرونده های حوزه فناوری اطلاعات- در نصر تهران، برگزاری مجدد الکامپ و رویداد روز فناوری اطلاعات ، از مواردی بودند که موجب تغییر در نوع نگاه اعضای صنف و حتی حاکمیت به سازمان نظام صنفی رایانه ای گردید.
دوره هفتم اگر بتواند به درستی در همین چارچوب ریل گذاری شده دوره متمایز ششم نصر تهران حرکت کند، بهبود شرایط جدی برای کل سازمان نظام صنفی کشور رخ خواهد داد و اگر نتواند دستاوردهای حاصله را نگهداری کرده و حتی بر غنای آن بیفزاید، ضمن بازگشت به عقب دلسردکننده ، موجب محو شدن سازمان نصر در بین سایر تشکل های عرصه اقتصاد دیجیتال کشور خواهند شد. 
استقبال ویژه اعضای صنف برای حضور در انتخابات شفاف دوره هفتم و مورد اعتماد واقع شدن قدرتمندانه جوانان و باسابقه‌های نیکنام در دنیای دیجیتال -که نماد‌های تحول خواهی و نگاه مترقی- هستند از یک طرف و استقبال مدیران ارشد دولتی از این انتخابات و نتایج آن، بار دیگر ثابت کرد که شایسته گزینی و شایسته سالاری بدون دوگانه های باطل جناحی و قومی و بدون توجه به انگاره های انحصارطلبانه در صنف، یگانه راه ایجاد تحول و اتحاد در فراگیرترین صنف فاوای کشور است.
بدون شک در زمانه ی کنونی که اتحاد رقبا به معنای واقعی خود در دوره ششم رخ داده و به ابتکار نظام صنفی رایانه ای استان تهران، با استقبال تشکل های همسوی حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال روبرو گردیده و حتی میثاق نامه مشترک بین همه تشکل های حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال به امضا رسیده است، و از دیگر سو مجلس شورای اسلامی نیز بار گرانی را بر دوش سازمان قرارداده که باید با استفاده از ظرفیت کل تشکل ها این مسئولیت سترگ را بر عهده بگیرد، فصل مهمی از زندگی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور آغاز شده است
در این زمینه هیات مدیره نصر تهران و شورای مرکزی نصر کشور و نیز رئیس جدید آتی سازمان به عنوان واسط بین این دو ، مسئولیت منحصربفرد و خطیری را بر عهده دارد تا با انتخاب ادامه مسیر ریل گذاری شده، تحول اتفاق افتاده طی سال های اخیر را در سطح کشور گسترده کرده و یا با بازگشت به عقب شروع نقطه افول حرکت صنفی را برای سازمان نظام صنفی رقم بزنند. نحوه انتخاب از میان این دوراهی به ویژه در شرایط فعلی سازمان نصر و اقتصاد دیجیتال در کشور، کاملا حیاتی است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • انتخابات دوره هفتم نظام صنفی رایانه‌ای ، رو به بهبود یا افول؟
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان