Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:03:49 GMT

تقوی: پول کولاکوویچ آماده است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۷۸۹

تقوی: پول کولاکوویچ آماده است

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: طلب سرمربی سابق تیم ملی والیبال از فدراسیون ایران آماده است.

به گزارش مشرق، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک همکاری فدراسیون والیبال با ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی خاتمه پیدا کرد.

دستمزد ماهیانه ایگور کولاکوویچ حدود 15 هزار یورو بود و فدراسیون ایران از دی ماه هیچ پرداختی به وی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر دی ماه هم، کولاکوویچ توانست همراه با  تیم ملی ایران جواز حضور در المپیک را هم کسب کند که طبق قرارداد 5 هزار یورو هم به عنوان پاداش برای وی درنظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید:

۲ ستاره تیم ملی در یک‌قدمی تیم لیگ برتری

به این ترتیب فدراسیون والیبال ایران باید مبلغی حدود 65 هزار یورو (بیش از 10 میلیارد ریال) به این مربی مونته‌نگرویی پرداخت کند. طبق توافق طرفین فدراسیون ایران تا آخر ماه می (11 خرداد ماه) برای پرداخت بدهی سرمربی سابق خود زمان دارد.

میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در مورد بدهی فدراسیون ایران به ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: این موضوع را باید به دو بخش تقسیم کرد؛ یکی تامین منابع مالی و دیگری هم نوع پرداخت آن به سرمربی سابق تیم ملی است.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال بدهی خود به کولاکوویچ را تامین کرده و مانعی در این مسیر وجود نداشت، اما پرداخت این مبلغ به او فرا تر از توان اجرایی فدراسیون است. طلب کولاکوویچ آماده است و ما تنها به دنبال راه مناسب برای پرداخت آن هستیم.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، خاطرنشان کرد: برای پرداخت این مبلغ هم پیشنهاداتی به کولاکوویچ داده‌ایم و او هم نظرات خود را اعلام کرده است. در تلاش هستیم تا از مسیری کاملاً قانونی و زیر نظر مراجه مربوطه این پول را به دست کولاکوویچ برسانیم. برخی مسیرها از طریق مراجع خصوصی وجود دارد که ما بتوانیم به هدف خود برسیم، اما فدراسیون به عنوان یک ارگان قانونمند به دنبال راهکاری قانونی است.

تقوی گفت: به هر حال همه می‌دانند که وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ما چگونه است و همین موضوع کار ما را سخت کرده. اگر نتوانیم از راه‌های غیرحضوری بدهی خود را پرداخت کنیم، مجبور هستیم از همان روش قبلی اقدام کنیم؛ یعنی احتمالاً کولاکوویچ مجبور شود برای دریافت طلب خود به ایران بیاید.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال درمورد اینکه گفته می‌شود مذاکرات با ولاسکو برای هدایت تیم ملی ایران همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تکلیف سرمربی تیم ملی هنوز مشخص نشده است. ولاسکو علاقمند است که در ایران کار کند و از طرفی مردم ما هم خاطرات خوبی با وی دارند. همه اتفاقات بستگی به شرایط ولاسکو در ایتالیا دارد. علایق  شخصی ما و ولاسکو این است که بتوانیم بازهم با هم کار کنیم، اما برای این اقدام، شرایط هم باید فراهم شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت والیبال سرمربی کولاکوویچ تیم ملی ایران فدراسیون سرپرست دبیری فدراسیون والیبال فدراسیون ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال 1402 برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌هاتیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

این مربی برزیلی – فرانسوی،   ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت 11 صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه 18 فروردین با حضور 16 بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه 28 فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های 2024 آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های 2024 از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد