Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: لایحه مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ روز سه‌شنبه و در موعد مقرر برای C.A.S ارسال شد. پرونده بودیمیر نیز به صورت تک‌داور بررسی و اعلام رای می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی خواجوند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پاسخ به ابراز نگرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در مورد اقدام حقوقی باشگاه در پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت:

این ابراز نگرانی را قبل از این هم شاهد بودیم و در حالی که بعضا از قصور باشگاه صحبت می‌شد مشخص گردید، این طور نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه حتی این توفیق را به دست آورد که هزینه‌ها از محل منابع مالی باشگاه نزد فیفا پرداخت شد. در مورد ارسال لایحه هم، این کار روز سه‌شنبه، در موعد قانونی انجام شد. شاید دلیل ابراز نگرانی‌ها به شمارش روزها مربوط باشد، چون مهلت ۲۱ روزه بر اساس روزهای کاری تعیین می‌شود. به هر حال خاطر هواداران آسوده باشد که امور مربوط به پرونده‌ها به خوبی پیگیری می‌شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی برانکو ایوانکوویچ که برنامه‌ای برای مذاکره ندارد و باشگاه باید مسایل را با وکیل وی دنبال کند، ادامه داد:

تاکید باشگاه بر امکان مذاکره و مصالحه است ولی این امکان یک‌سری شرایط لازم دارد. تمایل طرف مقابل هم از شرایط مذاکره و مصالحه است و در این باره صحبت خاصی ندارم.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس درباره شایعه مذاکره با بودیمیر نیز خاطر نشان کرد:

همانطور که گفتم نگاه مدیریت باشگاه، تاکید و ترجیح امکان مذاکره و مصالحه است. ولی من هم تکالیف حقوقی دارم. سعی می‌کنیم هر دو نگاه را به موازات هم پیش ببریم. در این پرونده، در مرحله انتخاب داور بودیم. در نهایت مقرر شد پرونده به صورت تک‌داور در C.A.S دنبال شود. در این ارتباط نامه‌ای دریافت کردیم که پاسخ متناسب نیز ارسال شد و منتظر اظهار نظر دادگاه ورزش هستیم.

مهدی خواجوند همچنین درباره آخرین سیر تحول پرونده کالدرون و دستیاران وی، افزود:

در این پرونده با توجه به تبادل لوایح و اعلام فیفا، در مرحله صدور حکم در کمیته تعیین وضعیت قرار داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون ماریو بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید