Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:29:22 GMT

گزارش الوطن از احتمال تغییرات در تیم پورعلی‌گنجی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۹۰۷

گزارش الوطن از احتمال تغییرات در تیم پورعلی‌گنجی

سرمربی تیم العربی قطر که مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان را در اختیار دارد در خصوص بازیکنان خارجی استراتژی خاصی دارد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن قطر در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال العربی و احتمال بروز تغییرات در بین بازیکنان این تیم خصوصا مهره‌های خارجی تیم با تصمیم سرمربی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه هالگریمسون سرمربی ایسلندی العربی گزارش فنی کاملی از تیم و آخرین وضعیت بازیکنان در اختیار باشگاه قرار داده است اما استراتژی این مربی در خصوص بازیکنان خارجی هنوز مشخص نیست.

در این گزارش برنامه مورد نظر سرمربی برای فصل آینده به باشگاه اعلام شده و در خصوص مهره‌های اصلی تیم تصمیم‌گیری خواهد شد، اگرچه بازیکنان خارجی العربی از جمله مرتضی پورعلی‌گنجی همچنان با این تیم قرارداد دارند. انتظار می‌رود در این بخش ثبات لازم برای العربی ایجاد شود اما هالگریمسون برنامه و استراتژی ویژه‌ای برای فصل آینده در نظر دارد که تا پیش از پایان فصل جاری آن را فاش نخواهد کرد.

سرمربی ایسلندی تلاش می‌کند تمرکز و آرامش تیمش را در رقابت برای رسیدن به جایگاه چهارم جدول همچنین صعود به فینال جام حذفی حفظ کند تا بتواند سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را کسب کند. بر همین اساس سرمربی العربی برنامه‌های خودش را در پایان فصل افشا خواهد کرد که ممکن است تغییراتی در بین بازیکنان خارجی این تیم نیز ایجاد شود.

تیم رضاییان نامزد نخست سقوط از لیگ ستارگان قطراعلام زمان آغاز تمرینات گروهی و رقابت‌های لیگ ستارگان قطرپورعلی‌گنجی و انصاری‌فرد در میان بازیکنان کم‌فروغ آسیایی لیگ ستارگان قطر

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال مرتضی پورعلی‌گنجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال مرتضی پورعلی گنجی فوتبال مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان خارجی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)

 باشگاه پرسپولیس یک طرح گرافیکی به مناسبت تولد مرتضی پورعلی‌گنجی منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس موفق شد سه جام داخلی ایران را بالای سر ببرد و شروعی رویایی با پیراهن سرخ داشته باشد.

با این حال شماره هشت پرسپولیس در شرایطی که وضعیت خوبی در خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی داشت، در بازی تیم ملی برابر قطر برای دومین بار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی را تجربه کرد.

مرتضی فصل را از دست داد، اما محبوبیت بالایی در پرسپولیس دارد و هواداران این تیم امیدوار به تمدید قرارداد او و بازگشتش به میادین هستند.

او متولد ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ است و حالا تولد ۳۲ سالگی خود را جشن می‌گیرد. پرسپولیس به همین مناسبت یک طرح گرافیکی از او منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مارادونا در جشن تولد 51 سالگي‌اش جشن تولد هیجان انگیز پیرزن صدساله (+عکس)

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم