Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@01:03:11 GMT

پلمب ۳ هزار و ۵۱ واحد صنفی در لرستان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۹۱۶

پلمب ۳ هزار و ۵۱ واحد صنفی در لرستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسکندر فلاح‌وند چهارشنبه ۷ خرداد بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا در استان و فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی که روزانه و به صورت مستمر در سطح استان انجام می‌ شود تاکنون ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در استان بازدید شده است.

وی افزود: گشت‌های نظارتی از ۱۹ اسفندماه با همکاری دستگاه‌های عضو این کمیته در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۶ هزار و ۱۷واحد صنفی متخلف استان تذکر و اخطار دریافت کردند.

فلاح‌وند با تاکید بر اینکه تیم‌های نظارتی ستاد مدیریت کرونا در لرستان همچنان در سطح استان فعال هستند، تاکید کرد: در صورت مشاهده هر موردی بدون هیچگونه اغماضی با واحدهای متخلف با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی استان نیز تاکنون ۱۴۳ شکایت مردمی منجر به تذکر، پلمب و اخطار شده است.

وی از مردم و صاحبان واحدهای صنفی تقاضا کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت امکان به جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

کد خبر 515323 برچسب‌ها اصناف استان لرستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اصناف استان لرستان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های چندین ساله روسای اتاق های اصناف سراسر کشور تامین دستمزد بازرسان و تجهیز لجستیک واحدهای بازرسی بوده است؛ در آخرین جلسه هیات عالی نظارت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، این دغدغه مطرح و سرفصل درآمدی برای آن تعیین شد.

مجتبی صفایی افزود: امروز در دومین مرحله از تامین تجهیزات لجستیک بازرسان اتاق های اصناف سراسر کشور هستیم؛ با این توضیح که مدتی پیش، خودور تخصیص داده شد و امروز موتورسیکلت تامین شده است.

وی افزود: با به روزرسانی تجهیزات مورد نیاز واحدهای بازرسی اتاق های اصناف و تامین دیگر مباحث مالی بازرسان، برخورد با واحدهای صنفی بی‌انصاف تشدید خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: لازم به ذکر است عموم واحدهای صنفی با انصاف هستند و در تمامی شرایط سخت، پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند؛ با اندک واحدهای صنفی که نتوانسته اند در اجرای قانون به طور کامل عمل کنند، نگاه قهری نیست؛ بلکه با توجه به سیاست های بازرسی هدفمند و سامانه محور که از سوی اتاق اصناف ایران دنبال می شود، رویکرد شکایت محور اولویت خواهد داشت و این تجهیزات لجستیک که شامل خودرو و موتوسیکلت می شود، کمک خواهد کرد تا مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی تسریع شود. به این ترتیب با سودجویانی که با آبروی اصناف بازی می کنند نیز مماشاتی نخواهیم داشت.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898349

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد