Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور سران قوا و مسئولان لشگری و کشوری آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری خانه‌ملت، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 7 خرداد ماه رأس ساعت 8 و 32 دقیقه با حضور  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، دکتر علی لاریجانی و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و  اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس‌جمهور، فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و با نواختن ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مواد 10 و 11 قانون آیین نامه داخلی مجلس پس از گزارش معاونت قوانین، هیات رئیسه سنی در جایگاه مستقر می‌شود. سپس پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم قرائت خواهد شد و نمایندگان سوگند یاد می‌کنند.

گفتنی است؛ در ادامه مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی معاون اجرایی مجلس دهم و وزیر کشور گزارشی اراِئه  می‌دهند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی مراسم افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند

حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری عل و فناوری آنا، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به کار کرد.

وی افزود:این رویداد، پرچمدار جریان سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعدادهای جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

حسن‌پور با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی، اظهار امیدواری کرد که این رویداد، گامی برای حضور ایران در ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه هوش مصنوعی باشد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از کلیه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این شاخه فناوری برای بازدید از این رویداد، از متخصصان تعلیم و تربیت نیز درخواست کرد تا با مشاهده رقابت‌ها، در نظریه‌سازی آموزشی لازم برای این سبک از آموزش و تربیت نیرو‌های فناور به دانشگاه و کشور کمک کنند.

وی اظهار کرد: تعامل حضوری علاقه‌مندان، شرکت‌کنندگان و صاحبان صنایع بهره بردار از این فناوری‌ها، علاوه بر شبکه‌سازی علمی و اتصال بهره برداران و متخصصان، موجب تزریق انگیزه و امید در نسل جوان به آینده فناورانه کشور و ترویج فرهنگ حل مساله و کار گروهی می‌شود.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود