Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@17:37:45 GMT

بلیط هواپیما پاریس را از سفرمارکت تهیه کنید!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۹۴۸

در این مطلب خواهیم گفت برای سفر به پاریس و خرید بلیط هواپیما پاریس چه باید کرد.

بلیط تهران پاریس

برای آن که شما هم از مسافران پرواز تهران پاریس باشید، می توانید همین الان هم دست به کار شوید. وبسایت یا اپلیکیشن سفرمارکت را باز کنید و وارد بخش خرید اینترنتی بلیط هواپیما شوید. حالا کافیست اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید تا شما هم بلیط تهران پاریس را در دست بگیرید و یکی از آن مسافران خوشحال قلمداد شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز پاریس به تهران

اگر شما هم از آن دست آدم های آینده نگرید که ترجیح می دهند کار امروز را به فردا نیندازند و بلیط رفت و برگشت را با هم بخرند، چاره کارتان پیش ماست. شما برای بازگشت با پرواز پاریس به تهران هم می توانید روی سفرمارکت حساب کنید. همه چیز درست مثل خرید بلیط رفت است و برای این که زحمت خود را زیاد نکنید، در هنگام خرید، حواستان باشد گزینه رفت و برگشت را انتخاب کنید.

پرواز ماهان به پاریس

در مسیر تهران به پاریس، ایرلاین های مختلفی فعالیت می کنند که یکی از بهترین آن ها، ماهان است. شما با انتخاب پرواز تهران پاریس ماهان می توانید ضمن تجربه سفری امن،  به راحتی خود را به پاریس برسانید. خوب است بدانید ماهان ایر هر هفته سه پرواز به مقصد پاریس دارد که هر کدام در حدود 6 ساعت در راه هستند. پروازهای برگشت نیز هفته ای سه بار صورت می گیرد.

بلیط هواپیما فرانسه

وقتی صحبت از خرید بلیط از سفرمارکت در میان باشد، می توانید مقصد سفرتان را گسترده تر کنید. یعنی اگر قصد سفر به پاریس دارید، این بار قدری خلاقیت به خرج دهید و یکی دیگر از شهرهای محبوب فرانسه مثل نیس یا لیون را هم انتخاب کنید و گشتی در فرانسه بزنید. خلاصه یادتان نرود که سفرمارکت انواعی از بلیط فرانسه را برای شما در آستین دارد. 

بهترین زمان سفر به پاریس

پاریس اقلیمی اقیانوسی دارد  و آب و هوای آن در تمام طول سال معتدل است. این ویژگی در روزهای گرم تابستانی بیش از پیش خودش را نشان می دهد و این فصل را به بهترین زمان سفر به پاریس بدل می کند؛ چرا که میانگین دمای روزانه در پاریس بین ۲۲ تا ۲۶ سانتیگراد درجه است. به این ترتیب می توانید در تابستان، از هوای مطبوع پاریس لذت ببرید و دور از کلافگی و گرمازدگی، به بازدید از جاذبه های شهر بپردازید.

در کنار این خوب است بدانید که بر خلاف زمانیکه پرواز تهران به فرانکفورت را انتخاب می کنید، در پاریس بهار و پاییز هم می توانند زمان های خوبی برای سفر به پاریس محسوب شوند اگر شما از آن دست آدم هایی هستید که با تغییرات ناگهانی آب و هوایی مشکلی ندارند و به هر ترتیبی می توانند از سفرشان لذت ببرند. به طور مثال اگر بهار را برای سفر به پاریس انتخاب کنید، می توانید شاهد درختان سرسبز و پرگل اطراف خیابان های شهر باشید و با آسمان آبی و گرمای ملایم خورشید کیف کنید. شاید در همین حین ناگهان آسمان ابری شد و بارانی هم گرفت و از باران بهاری پاریس هم بی بهره نمانید. شاید هم بخواهید پاییز به پاریس سفر کنید، در این صورت توصیه می کنیم حتما هم لباس گرم پاییزه و هم لباس خنک همراه داشته باشید، چرا که غافلگیری های آب و هوایی پاریس باز هم در انتظار شما هستند.

اگر هم عاشق زمستان و هوای برفی هستید، این شهر رومانتیک باز هم می تواند انتخاب جذابی برای شما باشد؛ خصوصا اگر طوری برنامه ریزی کنید که کریسمس را هم در پاریس بگذرانید. ضمن دیدن کوچه ها و خیابان های پوشیده از برف، درختان پرزرق و برق و رنگی کریسمسی و شیرینی های داغ خیابانی حال خوبتان را تکمیل می کنند. البته که فراموش نکنید لباس های گرم زمستانی‌تان را همراه داشته باشید، سرمای پاریس در این فصل زبان زد خاص و عام است.

معروف ترین دیدنی های پاریس

پاریس شهری است با دیدنی های بسیار که اگر بخواهیم لیستی از آن بنویسیم با پیشنهادهای ناتمامی رو به رو می شویم. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از سردرگمی در سفر، اول مشهورترین ها را بشناسیم و یا بهتر از آن، از برنامه سفر پاریس استفاده کنیم.

برج ایفل، موزه لوور، کلیسای سنت شاپل، کاخ ورسای، کلیسای نوتردام، موزه ارسی، طاق پیروزی، دیزنی لند پاریس و قایق سواری بر روی رود سن از بهترین دیدنی های پاریس هستند.  

پاریس شهری خیال انگیز و شاعرانه در ذهن همه مردم جهان است. پاریس که به نام شهر نور هم شناخته می شود، با خیابان های پهن و زیبا، بلوارهای پردرخت و دلباز و کافه هایی که از هر گوشه شما را به فنجانی قهوه فرامی خوانند شناخته می شود. پاریس یک موزه روباز و زنده است. چون تنها کافی است در خیابان های آن قدم بزنید تا با ساختمان های تاریخی، کاخ های باشکوه و موزه های پرتعداد رو به رو شوید. از نماد شهر پاریس یعنی برج ایفل، تا خیابان مشهور شانزه لیزه، تاق پیروزی دوران ناپلئون و موزه لوور همه تصویری شگفت انگیز از شهری اروپایی را به شما ارائه می دهند.

برای آنکه به پاریس، این شهر رویایی سفر کنید کافی است بلیط هواپیما فرانسه را تهیه کنید تا در فرودگاه مشهور شارل دوگل فرود بیایید. اگر ویزای شنگن داشته باشید می توانید به فرانسه و پایتخت زیبایش پاریس سفر کنید و از آن لذت ببرید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت بلیط هواپیما سفر به پاریس تهران پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز می‌شود. پرسپولیس که جدی‌ترین رقیب استقلال در راه کسب عنوان قهرمانی است، در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. پیروزی احتمالی سرخ‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها پس از مدت‌ها و به صورت موقت، بالاتر از رقیب دیرینه و در صدر جدول قرار بگیرند.

همین احتمالات سبب شده تا دیدار استقلال و شمس آذر از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار شود. آبی پوشان برای اینکه به مسیر خود در راه کسب عنوان قهرمانی ادامه داده و صدر جدول را نیز در پایان این هفته حفظ کنند، به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه خانگی هستند.

کادر فنی و بازیکنان استقلال حساب ویژه‌ای روی حضور تماشاگران خودی در این مسابقه باز کرده‌اند. دیداری که در روز تعطیل برگزار خواهد شد و آبی‌ها امیدوارند تا استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته و آن‌ها به لطف حمایت یار دوازدهم خود برنده از زمین خارج شوند.

به همین دلیل، جواد نکونام سرمربی آبی پوشان که از محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از طرفداران این تیم درخواست کرد تا با خرید بلیط‌های دیدار با شمس آذر، آن‌ها را برای دیدار روز جمعه همراهی کنند.

البته که پیش از این نیز نکونام و کادر فنی استقلال به بالا بودن قیمت بلیط دیدار‌های این تیم معترض بوده و باشگاه استقلال نیز در دیدار قبلی تلاش‌هایی را برای کاهش قیمت بلیط دیدار با مس رفسنجان انجام داد و حالا نکونام با این استوری عملاً هواداران استقلال را به ورزشگاه دعوت می‌کند تا احتمالاً شاهد حضور پر تعداد هواداران و طرفداران در استادیوم باشیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید