Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@05:05:26 GMT

فوت مرکاتو: سانیول جانشین اسکوچیچ می‌شود!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۹۹۸

به گزارش ایلنا، سایت فوت مرکاتو فرانسه اعلام کرد ویلی سانیول سرمربی سابق تیم زیر 21 سال فرانسه، تیم بوردو فرانسه و مربیگری در تیم بایرن مونیخ آلمان آماده قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این سایت اعلام کرد سانیول تصمیم گرفته به کارش به عنوان کارشناس در شبکه RMC پایان بدهد.

او گفت: "زمان آن رسیده است که دنیای فوتبال این ورزش شگفت انگیز را دوباره کشف کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

فوت مرکاتو در ادامه این گزارش نوشت: "بازگشت به دنیای فوتبال می‌تواند نزدیک باشد. طبق اطلاعات ما بازیکن سابق بایرن مونیخ در مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران است. سانیول (43 ساله) که از خصوصیات او در ایران استقبال می‌شود، می‌تواند گزینه هدایت تیم ملی ایران به جای دراگان اسکوچیچ باشد؛ تیمی که در رده سی و سوم فیفا قرار دارد."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال ایران ویلی سانیول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

به گزارش ورزش سه، آس در این باره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی‌ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه‌شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس، خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896106

دیگر خبرها

  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • درخواست ضدایرانی وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه