Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@20:22:42 GMT

جلسه 6 ساعته قدوس و قاضیان CAS

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۱۶۴

به گزارش ایلنا، سامان قدوس، بازیکن ملی پوش ایرانی تیم استروشند روز دوشنبه از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه دادگاه داوری ورزش شرکت کرد. در این جلسه که نزدیک به 6 ساعت به طول انجامید، قدوس درخصوص پرونده شکایت باشگاه اوئسکا از این بازیکن توضیحاتش را ارائه کرد.

سایت سوئدی aftonbladet در این رابطه نوشت:" در جریان دادرسی این مهاجم 26 ساله بخش‌هایی از صحبت هایش نسبت به دادگاه قبلی در فیفا تغییرداد به طوری که او و باشگاه استروشند اکنون امیدوارند این بتوانند جریمه 4 میلیون یورویی فیفا را لغو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

قدوس که گفته می شود بعد از عقد قرارداد با اوئسکا به ملبغ سه میلیون یورو، سپس با آمیان با 4 میلیون یورو قراردادبسته است معتقد است در این پرونده تقلب شده و به همین دلیل پرونده را به CAS برد و دادگاه روز دوشنبه صحبت‌هایش را شنید.

قدوس در دادگاه قبلی گفته بود که در این سفر تنها برادرش را به همراه داشته اما در آخرین دادگاه او گفته است که یک نماینده اسپانیایی به نام کوئیک پنیا نیز در آنجا بوده است. دانیل کیندبرگ رئیس پیشین باشگاه استروشند در این رابطه می گوید:" آنچه اکنون سامان در دادگاه داوری ورزش در مورد اوئسکا و پنیا گفته کاملا مطابق چیزی که است که قبلا گفته‌ام."

اکنون سامان قدوس و استروشند تا شانزدهم ژوئن فرصت دارند تا اظهارات تکمیلی خود را در زمینه این پرونده به دادگاه ارائه کنند و منتظر اعلام رای نهایی باشند. از طرف دیگر وکیل باشگاه اوئسکا، پدرو کامارو، توضیح داده که آن ها منتظر تصمیم CAS برای ارزیابی در این زمینه خواهند بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیفا سامان قدوس استرشوند اوئسکا دادگاه داوری ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه شرق، ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • سامان قدوس و فصلی که می‌توانست بهتر از این رقم بخورد | لژیونر پلاس
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • دیدار ۶ ساعته شاعران با رهبر انقلاب بی‌نظیر بود / در حوزه سیاستگذاری شعر خلا‌های جدی داریم + فیلم
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت