Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشتریان بانک رفاه می توانند ۳۰ درصد از سهام عدالت خود را از طریق این بانک در بورس اوراق بهادار به فروش برسانند. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ اقتصادی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با تصمیم وزارت امور اقتصادی و دارایی و مصوبه شورای عالی بورس، مشتریان بانک رفاه که وضعیت سهام خود را بر اساس مدیریت مستقیم سهام انتخاب و شماره شبای بانک رفاه کارگران را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند، از ششم خرداد ماه سال جاری می توانند 30 درصد سهام خود را از طریق این بانک به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، فروش سهام با دو روش مراجعه حضوری به شعب و غیر حضوری از طریق پورتال بانک امکان پذیر است. در شیوه حضوری، مشتریان با حضور در شعب و تکمیل فرم "اقرارنامه و درخواست فروش سهام عدالت" و در شیوه غیر حضوری از طریق پورتال بانک اقدام به فروش سهام خود می کنند و بانک پس از فروش سهام، وجه آن را به حساب مشتریان واریز می کند.
گفتنی است، در شیوه غیر حضوری، مشتریان می توانند با ورود به پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir و انتخاب گزینه "درخواست فروش سهام عدالت" و تکمیل فرم های هویتی (نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) نسبت به درخواست فروش سهام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت فروش سهام بانک رفاه سهام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!

بازار سهام روز دوشنبه شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌هایی بود که مالک باشگاه پرسپولیس شدند.

به گزارش اکوایران، بورس تهران بعد از ظهر روز شنبه با اعلام خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه بود. شش بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس تهران را مالک شدند؛ روز یکشنبه با روند‌های معاملاتی متفاوتی همراه بودند، اما با نهایی شدن معامله سهام این باشگاه در روز دوشنبه، شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌های خریدار پرسپولیس بودیم.

بانک شهر که با تملک ۳۰ درصدی، بیشترین میزان مالکیت پرسپولیس را به دست آورد؛ دیروز با خروج جریان پول حقیقی از سهام خود، در کنار ریزش ۳۲ صدم درصدی قیمت پایانی سهام وشهر مواجه بود.

سهام دو بانک ملت و تجارت که هر کدام ۲۰ درصد از مالکیت پرسپولیس را به دست آوردند؛ با وجود افزایش مالکیت حقیقی، شاهد کاهش قیمت بودند. دو بانک صادرات و اقتصاد نوین نیز که هرکدام ۵ درصد از سهام پرسپولیس را خریداری کردند نیز، با کاهش قیمت و خروج جریان پول حقیقی مواجه بودند و بانک رفاه نیز با توقف نماد خود در بازار پایه زرد فرابورس مواجه است.

نکته قابل توجه دیگر در روند قیمتی سهام این پنج بانک، افزایش قیمت یک دست آن‌ها در روز یکشنبه بوده که با نهایی شدن معامله سهام پرسپولیس معکوس شد.

دیروز به گفته معاون واگذاری سهام و دارایی‌های خصوصی‌سازی، برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳ هزار و ۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳ هزار و ۵۸۰ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان سهام‌ها معامله شد.

دیگر خبرها

  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد