Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:20:12 GMT

بهره برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۲۷۳

بهره برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول

به گزارش ایرنا فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در آیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی گفت: این طرح مسکونی با اعتبارات نزاجا از ۲ سال قبل آغاز و امروز بهره برداری شد.

سرهنگ بابک جلائیان علیزاده با بیان اینکه این طرح با وجود تحریم‌ها و کمبود بودجه در سطح ملی اجرا شده است، افزود: پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی هاشم توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: این واحدهای مسکونی در راستای تامین مسکن کارکنان و ارتقای سطح معیشت و منزلت آنها احداث شده‌اند.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول این طرح مسکونی را شامل پنج بلوک ۱۴ طبقه عنوان و بیان کرد: هر طبقه دارای چهار واحد ۸۵ مترمربعی است که با مشاعات هر واحد ۱۰۷ مترمربع می‌شود. 

سرهنگ جلائیان علیزاده کل متراژ پروژه را ۲۸ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: ۲ هزار مترمربع فضای سبز، چهار هزار متر جدول و ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در این مجتمع مسکونی اجرا شده و ۱۰۸ هزار نفر روز در عملیات اجرایی این طرح فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: طرح‌های مسکونی نیروی زمینی ارتش در خوزستان علاوه بر دزفول در شوشتر، اهواز و اندیمشک اجرا شده‌اند که امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش به بهره برداری می‌رسند. 

امام جمعه دزفول در آیین بهره برداری از این طرح مسکونی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با اشاره به نقش این تیپ در دوران دفاع مقدس گفت: هرگز شجاعت و دلاورمردی‌های رزمندگان این تیپ فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند و عزت و استقلال را به کشور برگرداندند، افزود: کشتی‌های نفت کش ما بواسطه استقامت و پایداری ملت با صلابت و غرور پوزه استکبار جهانی را به زمین زدند و سرافرازانه در سواحل ونزوئلا پهلو گرفتند. 

وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول اظهارداشت: دشمن در جنگ تحمیلی تلاش کرد دزفول را خالی از سکنه کند ولی مردم و در راس آنها آیت الله قاضی دزفولی امام جمعه فقید دزفول این آرزو را بر دل دشمن گذاشتند.

بهره برداری از ۱۸ واحد مسکونی در پادگان دوکوهه مهماتی اندیمشک و ۵۶ واحد تیپ نیرو مخصوص شوشتر از دیگر برنامه‌های سفر امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به استان خوزستان است.
 

برچسب‌ها نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری دزفول نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری دزفول تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نیروی زمینی ارتش بهره برداری اجرا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است