Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@08:32:27 GMT

سازوکار نظارت بر قرعه‌کشی خودروسازان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۴۰۹

وحید منایی در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه نظارت بر فرایند قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده خودرو گفت: انجام قرعه کشی بستگی به تعداد متقاضیان و ثبت نام کنندگان برای خرید خودرو دارد، زیرا اگر تعداد متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوری کمتر و یا برابر با تعداد خودروهای قابل عرضه توسط خودروسازان باشد دیگر نیازی به قرعه کشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: بنابراین اگر تعداد متقاضیان خرید خودرو بیش از تعداد خودروی قابل عرضه توسط خودروسازان باشد، قرعه کشی انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: از روز یکشنبه 4 خرداد 99 ثبت نام متقاضیان برای خرید خودرو آغاز شده و مدت زمان تعیین شده برای آن تا 14 خرداد است، لذا بعد از اتمام فرایند ثبت نام، قرعه کشی انجام و پس از آن نتایج اعلام می‌شود.

منایی در رابطه با نحوه نظارت بر فرایند قرعه کشی بیان داشت: بر اساس مصوبه کمیته خودرو، نحوه فروش فوق‌العاده خودرو کاملا مشخص شده است و در مصوبه آمده است که دستگاه‌های نظارتی در فرایند قرعه کشی حضور خواهند داشت.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: بر این اساس نمایندگان سازمان بازرسی کشور، نمایندگان مراجع قضایی و نمایندگان سازمان حمایت بر فرایند قرعه کشی نظارت خواهند داشت.

وی همچنین درباره نحوه بازگشت وجه ثبت نامی افرادی که منتخب قرعه کشی نخواهند شد، گفت: این موضوع هم در مصوبه کمیته خودرو به طور کامل بیان شده، لذا منتخبین قرعه کشی باید بقیه وجه لازم برای خرید خودرو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حساب خودروسازان واریز و سایر متقاضیان که منتخب قرعه کشی نشده‌اند بر اساس مصوبه کمیته خودرو وجه ثبت نامی در اسرع وقت به حساب آنها واریز خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فرایند قرعه کشی خرید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۱۰هزار واحد مسکونی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، باقری مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت:در این طرح سهم دولت به صورت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۸ درصد به متقاضیان دریافت این واحد‌ها اعطا شده است و مابقی سهم آورده مالک واحد مسکونی است.
به گفته کارشناسان برای تسریع در عملیات ساخت و ساز ۶هزار متقاضی بدهکار این طرح باید سهم خود را پرداخت کنند.
باقری گفت:تاکنون دولت برای ساخت و ساز‌های این طرح ملی ۲۴۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است که باید از سهم آورده متقاضیان پرداخت شود.
پس از واحد‌های مسکونی تحویل شده در بهمن ماه سال گذشته، سری جدید آپارتمان‌های آماده واگذاری در اواخر تیر ماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود.
مسئولان با تاکید بر ممنوعیت خرید و فروش این واحد‌های مسکونی خاطرنشان کردند با برخورد با مشاورین املاک مسئول در خرید و فروش این واحد‌های مسکونی حق امتیاز افراد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که فروشنده باشند لغو خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش دنده + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمده است
  • عکس| قرعه کشی جنجالی بلیط ژاپن در سال ۷۰
  • ساخت بیش از ۱۰هزار واحد مسکونی در شهرکرد
  • بدهی ۵۰ هزار میلیارد تومانی خودروسازان به قطعه سازان