Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در مناطق سیل زده ایلام پرداخت شده است.

«حبیب الله محبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تاکنون بالغ ۱۴۷ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۴ هزار نفر از مناطق سیل زده استان پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه  علاوه بر تسهیلات بانکی، ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض نیز به مردم مناطق سیل زده پرداخت شده است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات بنیاد مسکن توزیع سیمان رایگان در مناطق سیل زده بوده که تاکنون بیش از ۱۴ هزار تن توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: تاکنون ۱۳ هزار و ۸۲۳ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل این استان برای دریافت تسهیلات ارجاع شده که از این میزان ۱۰ هزار و ۸۷۷ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

 

محبی بیان کرد: هم اکنون تعمیرات بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان و همچنین احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی جدید نیز پایان یافته است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش ارائه شده توسط کارشناسان این اداره کل تاکنون پروانه ساخت برای یک هزار و ۱۷۱ واحد خسارت دیده از سیل سال گذشته در استان صادر شده است.             

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات تسهیلات بانکی تسهیلات میلیارد تومان تسهیلات مناطق سیل زده بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد