Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:44:03 GMT

عظمت محور مقاومت آمریکا را سر جایش نشانده است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۶۸۳

عظمت محور مقاومت آمریکا را سر جایش نشانده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اقتدار جمهوری اسلامی، از عظمت محور مقاومت و عظمت بچه‌هایی است که این محور را به‌گونه‌ای اداره کردند و فرمانده عزیزشان به‌گونه‌ای فرماندهی کرد که امروز قلدری مانند آمریکا کاری جز نشستن و نگاه‌کردن از عهده‌اش برنمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام طیبی‌فر صبح امروز  در ستاد سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: یادی می‌کنیم از قهرمان جبهه مقاومت سردار سلیمانی که امروز اگر کشتی‌های جمهوری اسلامی در جلوی ناوهای رزمی آمریکا رژه می‌روند و بنزین منتقل می‌کنند، همه قدرت‌های دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی و عظمتی که آفریده است، تحسین می‌کنند و در برابر این عظمت مجبور به فرودآوردن سر تسلیم هستند از چنین انسان‌هایی‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان درست است سرداری را مانند حاج قاسم از ما گرفتند اما آن زهرچشمی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان فقط یک سیلی به دشمن زد امروز ثمره آن در کنار گوش آمریکا و در حیاط‌خلوت دیروز آمریکا خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: به‌ محض اینکه کشتی‌های جمهوری اسلامی با پرچم جمهوری اسلامی حرکت کردند ابلاغ کردند که شش ناو جنگی با هواپیما راه بیفتند برای کنترل که تا امروز سه کشتی در ونزوئلا لنگر انداختند و دشمن قدرت نگاه چپ به آنها را نداشت چون می‌داند اگر کوچکترین حرکتی کند مطمئنا سیلی بعدی پشت سرش خواهد بود.

طیبی‌فر اذعان کرد: این اقتدار، از عظمت محور مقاومت و عظمت بچه‌هایی است که این محور مقاومت را به‌گونه‌ای اداره کردند و فرمانده عزیزشان به‌گونه‌ای فرماندهی کرد که امروز قلدری مانند آمریکا کاری جز نشستن و نگاه‌کردن از عهده‌اش برنمی‌آید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید از مکتب شهید سلیمانی بهره برد، افزود: سپاه پاسداران هر روز نعمت‌های جدیدی دارد که باید ارج نهیم.

طیبی‌فر با استناد به آیات قرآن ابراز داشت: تمام جان‌های ما گروگان افعال و اعمال‌مان است گاهی اعمالی‌ست که ما را پرش می‌دهد و بالا می‌برد و همان عمل موتور حرکت ما می‌شود و از فرش به عرش می‌برد بعضی اعمال اجازه تکان‌خوردن به انسان نمی‌دهند اگر انسان بخواهد از این اعمال خود را جدا کند باید تغییر شیوه دهد و از وجود قرآن و اهل‌بیت بهره ببرد.

وی بیان کرد: اصحاب یمین کسانی هستند که در قیامت نامه اعمال‌شان را به دست راست‌شان می‌دهند و از نشستن در مکتب اهل‌بیت پاداش خود را می‌گیرند؛ یکی از ویژگی‌های ماه رمضان این بود که خداوند دشمن انسان‌ها را غل و زنجیر کرده بود و زمینه را برای تنیده‌های انسان با استغفار فراهم کرده بود.

طیبی‌فر از اخطار خداوند در قرآن یاد کرد و افزود: مواظب باشید در زمینه دامی که شیطان فراهم کرده نیفتید که از بهشت بیرون رانده می‌شوید که امام صادق (ع) فرمودند« اگر پیرو ما اهل‌بیت باشید و امامت ما را قبول داشته باشید در بهشت هستید» که این همان بهشت ولایت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: کسی که در دنیا تحت ولایت و رهبری اهل‌بیت نبوده پس از مرگ راهی به بهشت ندارد، دام‌ها و غفلت‌ها انسان را از جنت دنیا جدا می‌کند لذا با تمام وجود باید هر روز از خدا بخواهیم که ما را از این راه بیرون نکند.

وی بیان داشت: هرکس از چتر ولایت خارج شود همین‌جا از بهشت بیرون می‌رود، روزه‌گرفتن در ماه رمضان لباس تقوا را بر تن انسان می‌پوشاند اما شیطان تمام دامش را می‌گذارد که لباس تقوا را از ما بگیرد و آبرویمان را ببرد، جهان آخرت آبروریزی دنیا تجلی پیدا می‌کند.

طیبی‌فر تأکید کرد: تمام فلسفه مباحث عقیدتی، اخلاقی این است که از بهشت اهل‌بیت بیرون نرویم، در این دنیا در بهشت اهل‌بیت زندگی کنیم لباس تقوا را بپوشیم که در برابر آتش جهنم سپری باشد و در دنیا عزتمند باشیم.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران آمریکا جمهوری اسلامی محور مقاومت جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی محور مقاومت گونه ای طیبی فر اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد استکی، ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ ماه حضرت امام (ره) فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند، سپاه پاسداران مولود مردمی انقلاب است، بعد از پیروزی انقلاب با توجه به توطئه‌های دشمنان امام خمینی تدبیر فرمودند و فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند و در سال ۱۳۶۴ همزمان با دوران دفاع مقدس حضرت امام (ره) سپاه را به نیروهای زمینی، هوایی و دریایی تجهیز کردند و در سال ۱۳۶۹ مقام معظم رهبری فرمان تشکیل نیروی مقاومت و بسیج را صادر کردند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۵ نیرو برای مأموریت‌های ابلاغی آماده شد، فلسفه وجودی سپاه از عنوان این نیرو مشخص است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می‌فرمایند سپاه یک نهاد انقلابی، جهادی، مردمی و مبتنی بر معنویت است و پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پاسداری از انقلابی دارند که شهدای زیادی تقدیم آن شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های مختلفی را در طول ۴۵ سال گذشته انجام داده است، نیروی زمین سپاه در دوران دفاع مقدس در همه صحنه‌ها حاضر شد و همچنین نیروی مقاومت بسیج مردم را برای کمک به نیروهای مسلح آماده کرد.

سردار استکی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه وظیفه صیانت دریایی را در خلیج فارس بر عهده گرفت و در این راستا شاهد بودیم نیروی‌های مسلح انگلیس و آمریکایی که قصد تعرض به حریم جمهوری اسلامی را داشتند توسط نیروی دریایی سپاه به اسارت گرفته شدند، بعد از آن استکبار جهانی در برحه‌های مختلف شکست‌های متعددی را از ایران متحمل شد. شکست نیروهای آمریکایی در طبس، شکست و تخریب آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی از جمله تخریب هیمنه استکبار جهانی در روزهای اوایل انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نیروی قدس سپاه با تشکیل جبهه مقاومت توسط شهدایی ماند حاج قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، سردار حجازی موجب شد موضوع فلسطین از مسیر فراموشی نجات دهد و لبنان را از زیر چکمه‌های صهیونیستی آزاد کردند، جبهه مقاومت توانست مقابل استکبار جهانی که سعی در ایجاد خاورمیانه جدید داشت و همچنین گروهک تروریست داعش بایستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در طی ماه‌های گذشته سه شکست بزرگ را متحمل شد، ابتدا در عملیات طوفان الاقصی، در ادامه با جنایت علیه مردم غزه و عملیات وعده صادق شکست بزرگی را متحمل شد و به اهداف خود دست نیافت.

سردار استکی در خصوص حوادث صبح امروز در اصفهان اظهار کرد: حادثه صبح امروز در اصفهان جز یک عملیات روانی بیش نیست، همان طوری که ارشد نظامی اجا در استان اصفهان خبر دادند صبح امروز ریزپرنده‌های دشمن مورد هدف قرار داده شد و دشمن برای جبران این تحقیر، دست به عملیات روانی زده است ملت انقلابی در رابطه باید هشیار باشد.

کد خبر 6082552

دیگر خبرها

  • استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس
  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • تثبیت قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم