Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:22:19 GMT

اقدامات پلیس برای حفظ امنیت مراسم آغاز بکار مجلس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۷۵۰

اقدامات پلیس برای حفظ امنیت مراسم آغاز بکار مجلس

رئیس پلیس پایتخت گفت: مجلس شورای اسلامی از جایگاه، اهمیت و حساسیت بالایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار و در واقع نماد و نشانه های مردم سالاری دینی است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با تبریک آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اشاره به اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، امنیتی و ترافیکی اندیشیده شده است، بیان کرد: در اماکن و مسیرهای مختلف از جمله مسیرهای منتهی به مجلس شورای اسلامی تیم‌ها و گشت‌های ترافیکی و انتظامی با آمادگی لازم مستقر و در حال انجام وظیفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بحمدالله تاکنون هیچ مورد و مساله امنیتی و انتظامی نداشته‌ایم، گفت: از شب گذشته گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس پایتخت ماموریت های خود را در خصوص تامین امنیت مراسم افتتاح یازدهمین دوره مجلس شورای آغاز و این ماموریت تا پس از پایان مراسم با قوت ادامه خواهد داشت.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی پلیس پایتخت سردار رحیمی مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار رادان با بیان اینکه نباید اجازه داد در حاشیه این ماموریت فراجا زمینه‌ای برای کاره‌های غیر قانونی ایجاد شود گفت: در موضوع خودرو‌هایی که در طرح نور حکم توقیف در توقفگاه را دارند وقتی راننده در خودرو است نیازی به استفاده از جرثقیل برای انتقال به پارکینگ نیست مگر اینکه راننده با پلیس همکاری نکند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: نباید اجازه داد برخی یدک کش‌ها و صاحبان پارکینگ متخلف از اقدامات قانونی پلیس سوء استفاده کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است