Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی از تردد ۶۷۶ هزار و ۷۷۵ خودرو در ایام تعطیلات عید فطر به گیلان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فریبرز مرادی» در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات عید فطر و افزایش ورود مسافر به گیلان اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار در ایام تعطیلات عید فطر ۶۷۶ هزار و ۷۷۵ خودرو در گیلان تردد داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه طبق گزارش‌های دریافتی ۳۵۷ هزار و ۵۱۱ وسیله نقلیه وارد استان و ۳۱۹ هزار و ۲۶۴ خودرو از استان خارج شدند ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد ورودی و ۴۵درصد خروجی خودرو به استان کاهش داشته است.

 

وی تصریح کرد: طی این مدت محور لاهیجان – لنگرود با تردد ۲۱۹ هزار و ۲۰۵ وسیله نقلیه و لاهیجان – آستانه با تردد ۲۱۶ هزار و ۷۲۲ وسیله نقلیه و محور آستانه – لاهیجان با تردد ۲۱۵ هزار و ۷۴۷ وسیله نقلیه از بیشترین میزان تردد خودرو برخوردار بودند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: گیلان پنجمین استان پرتردد کشور در ایام گزارش شده است.

 

مرادی خاطرنشان کرد: آزاد راه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان –قزوین، منجیل – طارم، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال –اسالم محورهای ورودی و خروجی استان شمرده می‌شوند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: عیدسعیدفطر تردد وسیله نقلیه مسافر تعطیلات عید فطر وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور توضیحات تکمیلی ارائه کرد و گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

کد خبر 845522 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم راهنمايى و رانندگى

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان