Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@12:19:20 GMT

3 نظامی آمریکایی در شرق سوریه زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۹۱۵

3 نظامی آمریکایی در شرق سوریه زخمی شدند

حمله به کاروان نظامیان آمریکایی و شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا در استان دیر الزور سوریه با مجروح شدن هشت نفر از آنها همراه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمله افراد ناشناس به کاروانی از خودروهای نظامی آمریکا در استان دیر الزور در شرق سوریه چند زخمی از میان این نیروها و شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آنها برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از منابع محلی گزارش داد: «سه نظامی آمریکایی و پنج نفر از شبه نظامیان عضو نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به «قسد» در حمله رگباری و خمپاره‌ای افراد ناشناس به سمت کاروانی از خودروهای آنها در نزدیکی روستای رویشد در مرکز استان دیر الزور مجروح شدند».   آمریکا طی مدت اخیر تحرکات خود را با اعزام کاروان تجهیزات نظامی و لجستیک بیش‌تر به سوریه برای بازسازی مجدد پایگاه‌هایش در شرق سوریه افزایش داده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • موج دوم استقلال طلبی در آفریقا / پس از نیجر، چاد هم برای اخراج نظامیان آمریکایی دست بکار شد