Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مصطفی میرسلیم در صفحه توییتر خود نوشت: این مصاحبه در شرایط مشغله زیاد کاری و بدون توجه به ماهیت تماس گیرنده انجام شده است. در هرحال از بی دقتی خود در اصل پاسخ دادن به بی بی سی که مواضع خصمانه آن برای ملت مشخص است، صرف نظر از محتوای آن، از محضر شریف مردم پوزش می طلبم.

کد خبر 515370 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی مصطفی میرسلیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون بی بی سی مصطفی میرسلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تراکتور و قربان بردیف تا آستانه امضای قرارداد پیش رفتند اما در جلسه نهایی، سرمربی روس‌تبار به مدیران باشگاه اعلام کردند که تا سه ماه آینده امکان حضور در ایران را نخواهد داشت و برای شروع فصل جدید می‌تواند به ایران بیاید تا حضور او در تبریز فعلا منتفی شود.

نکته جالب اینکه در صورت حضور بردیف در ایران، او با 71 سال سن، تبدیل به پیرترین سرمربی تاریخ تراکتور می‌شد که حتی در سطح فوتبال ایران هم یک رکورد عجیب و غریب محسوب می‌شود.

بردیف فصل گذشته در 11 بازی هدایت تراکتور را برعهده داشت و موفق شد تنها 4 برد برای این تیم کسب کند و در 4 دیدار نیز بازنده شد و با 3 تساوی به کار خود خاتمه داد. او بعد از تراکتور دو دوره کاری در روسیه هم داشت که با نتایج چندان خوبی همراه نشدند.

هم اکنون رکورد مسن‌ترین سرمربی در اختیار مصطفی دنیزلی است که در 70 سالگی هدایت تراکتور را برعهده داشت و البته نتایج چندان خوبی هم کسب نکرد و در میانه راه به پایان کارش در تبریز رسید.

جان توشاک سرمربی بریتانیایی تیم تراکتور هم در 69 سالگی سرمربی این تیم شد و در حالی که از نظر ذهنی هم شرایط خوبی نداشت، پس از نتایج ضعیف از شغل خود برکنار شد. ژرژ لیکنز در 68 سالگی پای به تبریز گذاشت و او هم نتوانست نتایج موردنظر را با قرمزهای تبریزی رقم بزند.

در مجموع به نظر می‌رسد سرمربیان مسن نتایج چندان خوبی در تراکتور نداشتند و حتی از بین سرمربیان داخلی، فیروز کریمی نیز با همین الگو به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست