Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تبریک آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر فوق بیان داشت:مجلس شورای اسلامی از جایگاه، اهمیت و حساسیت بالایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار و در واقع نماد و نشانه‌های مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی اندیشیده شده است، عنوان داشت: در اماکن و مسیر‌های مختلف از جمله مسیر‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی تیم‌ها و گشت‌های ترافیکی و انتظامی با آمادگی لازم مستقر و در حال انجام وظیفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بحمدالله تاکنون هیچ مورد و مساله امنیتی و انتظامی نداشته ایم، گفت: از شب گذشته گشت‌های محسوس و نا محسوس پلیس پایتخت ماموریت‌های خود را در خصوص تامین امنیت مراسم افتتاح یازدهمین دوره مجلس شورای آغاز و این ماموریت تا پس از پایان مراسم با قوت ادامه خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه مجلس تیم های پلیس مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فرمانده انتظامی استان از رهایی دو گروگان ۳۰ ساله در عملیات مقتدرانه پلیس شهرستان شاهرود خبر داد .

سردار " جلیل موقوفه ئی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان شاهرود ، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند .

وی در ادامه بیان کرد در بررسیهای به عمل آمده مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور ، که دارای سوابق کیفری متعدد بوده اقدام به ربایش دو جوان ۳۰ ساله نموده و از محل متواری شده بود که در این راستا کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و توانستند مخفیگاه آدم ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند علاوه بر رهایی گروگانها به صورت صحیح و سالم ، متهم را که قصد متواری شدن داشت دستگیر کنند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان ها داشته ، نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است .

فرمانده انتظامی استان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تاکید کرد : پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888965

دیگر خبرها

  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند