Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@20:17:23 GMT

کشف ۱۰۰۰ خودروی احتکار شده در تهران

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۹۵۳

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ نعمت‌اله علیپور با بیان اینکه با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، در این رابطه اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در رصدهای اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودروی داخلی و خارجی در 13 پارکینگ مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع در اختیار تیمهای مختلفی از پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی تیمهای مختلف عملیاتی تشکیل و در پنج روز در بازرسی از پارکینگهای مورد نظر یک هزار و 84 دستگاه انواع خودرو احتکار شده کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای کشف شده همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند که با دستور قضائی توقیف و هر 13 پارکینگ پلمب شد.

این مقام انتظامی، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان بیش از یک تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

علیپور در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم