Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:57:05 GMT

مربی الشحانیه امیدوار به حفظ تیمش در لیگ قطر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۹۸۰

مربی الشحانیه امیدوار به حفظ تیمش در لیگ قطر

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال الشحانیه معتقد است فدراسیون فوتبال قطر تصمیمی به جا گرفت که پیکارهای لیگ ستارگان ادامه یابد تا به کمک شاگردانش تیم را در لیگ حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، خوزه مورسیا که هدایت تیم الشحانیه را برعهده دارد، در مصاحبه ای با استادالدوحه در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

مورسیا که یکی از شاگردانش در الشحانیه «رامین رضاییان» ملی پوش ایرانی است، به نکات مهمی دراین مصاحبه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله شروع مجدد رقابت ها را حرکتی مثبت تلقی کرد.

همینطور اظهار داشت تیمش با وجود قرار گرفتن در قعر جدول، هنوز شانس باقی ماندن در لیگ حرفه ای قطر را دارد.

وی گفت: تصمیمی که فدراسیون فوتبال قطر برای تکمیل لیگ و ادامه رقابت های باقیمانده در فصل جاری اتخاذ کرد، به طور قطع پس از صحبت و مشورت با دولت و همینطور آژانس های پزشکی گرفته شد. فکر می کنم این تصمیمی به جا بود. البته فدراسیون قطر پس از تصمیمی که گرفت، باید برای اجرای مسابقات در بالاترین سطح بهداشتی و امنیتی، تلاش کند. تا سطح بهداشت برای حفظ جان بازیکنان، مربیان وداوران کاملا لحاظ شود.

 

وی افزود:امیدوارم وقتی که تعطیلات کرونایی تمام می شوند و به تمرینات بازمی گردیم که برای مسابقات آماده شویم، وضعیت بهتر شود.

وی در مورد این که چرا الشحانیه در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته، نیز عنوان کرد: برای ما شروع فصل بد بود.نتایج بحث انگیزی در ابتدای فصل گرفتیم. البته در فصل جاری سطح لیگ بالاتر رفته و سخت تر از قبل شده است.شاید به این دلیل نتیجه نگرفتیم که نتوانستیم سطح خود را بالا ببریم.هر چند که هنوز در این زمینه تلاش می کنیم تا در مسابقات به نتایج مثبت برسیم. مهم این است که الشحانیه در این مسابقات حضور دارد و همه شانس بقا را از دست نداده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر فدراسیون فوتبال مربی الشحانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم