Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که تحریم نیروی انتظامی به عنوان الفبای امنیت کشور، عمق کینه آمریکا را نسبت به جمهوری اسلامی و مردم ایران نشان داد، گفت: دشمنی نظام استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار با مردم ایران از دیرباز بوده و همیشه سعی کرده این دشمنی را در شکل های مختلف به اثبات برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از دشمنی های جدایی ناپذیر آمریکا علیه ملت ایران تحریم کشور در ابعاد مختلف بوده و در طول این چهل سال تحریم های مختلفی علیه نظام و مردم ایران تحمیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: تحریم شخصیت ها، مسئولان و نهادهای انقلابی از برنامه های اصلی دولت آمریکا است و امروز تحریم نیروی انتظامی جهموری اسلامی ایران به عنوان اساس امنیت کشور، دشمنی و عداوت نظام استکبار جهانی را علیه مردم ایران آشکار کرد.

او افزود: بدون شک این تحریم و دشمنی ها ذره ای در عملکرد پلیس برای امنیت کشور تاثیر نخواهد گذاشت و چه بسا باعث راسخ‌تر شدن اراده سربازان ولایت در مسیر اقتدار آفرینی برای میهن اسلامی و صیانت از نظام و ملت ایران و قطع ید متجاوزان به تمامیت ارضی کشورمان شده است.

سردار محدیان گفت: این که عملکرد مثبت پلیس در دفاع از انقلاب، رهبری و امنیت مردم باعث عصبانیت دشمنان شده مدال افتخار دیگری برای این مجموعه و کارکنان فداکار آن است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم های آمریکا تحریم های اقتصادی تحریم های ایران نیروی انتظامی مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

دریافت 35 MB کد خبر 6087429

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند