Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:31:20 GMT

دانلود فیلم کلاس علوم تجربی پایه هفتم مورخ ۷ خرداد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۹۹۳

دانلود فیلم کلاس علوم تجربی پایه هفتم مورخ ۷ خرداد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس کشور را به دنبال داشت.

این مسئله باعث شده است برخی دروس دانش آموزان از طریق شبکه‌های چهار و آموزش پخش و تدریس شود تا لطمه‌ای در روند یادگیری آنها ایجاد نشود.

در ادامه، فیلم کلاس علوم تجربی پایه هفتم را که در تاریخ ۷ خرداد از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: دانلود فیلم کلاس علوم تجربی و تفکر پایه دوم مورخ ۶ خرداد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی دروس پایه هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند

وزیر آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ را تاریخی ترین سال جذب در آموزش و پرورش دانست و گفت:۵۰ هزار معلم از طریق آزمون استخدامی و ۲۵ هزار معلم از دانشگاه فرهنگیان به حیطه آموزش و پرورش ورود کردند و سال جدید نیز ۷۲ هزار استخدام جدید خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی با بیان اینکه مصوبه کاهش ضریب تأثیر کنکور و آزمون در آینده دانش آموزان در دو مجلس تصویب و در دو دولت ابلاغ شد؛ اما اجرایی نشد، گفت: این اتفاق دلایل درونی و بیرونی بسیاری دارد که در سال ۱۴۰۲ آن را اجرایی کردیم و آزمون نهایی در پایه دوازدهم با امنیت کامل برگزار شد.

وی به موضوع کیفیت بخشی در آموزش اشاره کرد که روی میز شخص رئیس جمهور است و افزود: در اثر اجرای مصوبه، اتفاق عجیبی افتاده و ۱۱ استان که سهمشان از ۳۰۰۰ صندلی برتر دانشگاه‌ها، بین ۵۰ تا ۱۵۰ درصد بیشتر از نسبت داوطلبانشان بوده به سهم منطقی دست یافته‌اند و این نشان می‌دهد که بسیاری از صندلی‌های خوب دانشگاه‌ها را دانش آموزان مناطق محروم به دست آورده‌اند. همچنین از ۴۰ نفر برتر کنکور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در مناطق محروم بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش عدالت آموزشی را یکی از پیامدهای این مصوبه اعلام کرد و ادامه داد: اصل مصوبه «کیفیت آموزش»،« ارتقای مدارس دولتی» و «اجرای برنامه درسی ملی» است؛ برنامه ملی درسی یه بسته است که شش ساحت تربیت را در نظر می گیرد و امروز تمام شش ساحت تربیتی سند تحول ملی مهم است و در سطوح بالا مورد توجه است.

صحرایی با اشاره به اینکه کنکور تربیت معلم امسال برای نخستین بار برگزار می شود، گفت: در یکسال گذشته از اولویت‌های درجه یک وزارتخانه، «تربیت معلم» بوده است؛ زیرا تربیت معلم ادای یک امانت مهم است، بچه ها ارزشمندترین سرمایه خانواده خود و بزرگترین گنج آینده کشور هستند و باید دست کسی سپرده شوند که بتواند از این امانت استفاده کند.

وی به اتفاق تاریخی اردیبهشت ۱۴۰۱ اشاره و اظهار کرد: مصوبه «کیفیت بخشی به دانشگاه فرهنگیان» که در آن مصوبه ۹ ماده و بیش از ۱۸ حکم آمده، تماما ناظر بر ارتقای کیفیت تربیت معلم است و اولین نتیجه مصوبه «کنکور اختصاصی تربیت معلم» است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مصوبه «نظام تربیتی» تربیت معلم ما را اصلاح و نظام تأمین فضای آموزشی را متحول کرده، گفت: تمام نظامات را به نفع دانشگاه فرهنگیان به گونه‌ای اصلاح کرده‌ایم که این دانشگاه یک دانشگاه مأموریت گرا با هدف تامین معلم مورد نیاز آینده از مسیر تربیت تمام ساحتی باشد.

صحرایی ادامه داد: سال گذشته ۲۵ درصد ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بالا رفت و در برنامه هفتم تصویب شد که هر سال ۲۵ درصد ظرفیت این دانشگاه افزایش یابد؛ همچنین سال گذشته با دانشگاه‌های دیگر موضوع مدارک دوگانه را راه انداختیم؛ چرا که قانون می‌گوید هیچ کس وارد آموزش و پرورش نمی‌شود مگر از طریق تربیت معلم یعنی «دانشگاه فرهنگیان» و «شهید رجایی».

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید ۱۵۵ میلیون جلد کتاب باید چاپ شود، افزود: فرآیند تغییر کتب درسی زمان می‌برد؛ اما آنچه مهم است برنامه درسی است که تحول در برنامه درسی باید اتفاق بیفتد؛ امسال کتاب‌های پایه اول تحصیلی تغییر می‌کنند و تغییر محسوس تر در ۱۴۰۴ ایجاد می‌شود.

صحرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت کشور دانست و ادامه داد: روح این سند «اعتلاف ملی»برای «اعتلای تعلیم و تربیت و تمام ساحتی» است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول به چهار نگاشت «نهادی سند»، «حقوقی سند»، «مدرسه ای سند» و «رسانه‌ای سند» تقسیم می‌شود، گفت: امروز سند تحول اولویت شماره یک دولت است و همه دستگاه‌ها باید نسبت به اجرای سند وظایف خود را انجام دهند.

وزیر آموزش و پرورش به بحث مدارس دولتی اشاره کرد و افزود: ابلاغ امسال رئیس جمهور به وزارت آموزش و پرورش ارتقای کیفیت آموزش و تقویت مدارس دولتی و تصویب لایحه یا آیین نامه حمایت از مدارس دولتی است که کیفیت مدارس دولتی بالا رود و تنوع مدارس (دولتی و غیردولتی و شاهد و سمپاد و ...) کاهش یابد؛ اما در داخل مدارس دولتی برای تقویت استعدادها به مدارس سمپاد نیاز داریم.

صحرایی با اشاره به اینکه از آغاز دولت تا به امروز حدود ۶ هزار و ۹۰۰ مدرسه در ۳۰ ماه تکمیل، تجهیز و ساخته شده ادامه داد: خیرین سال گذشته بیش از دو برابر تعهدشان پای کار آوردند و در سال ۱۴۰۳ در صورت تامین اعتبارات حدود ۲۸۰۰ مدرسه جدید را وارد نظام تعلیم و تربیت می کنیم.

وی سرانه فضای آموزشی را ۵ متر و ۴۰ سانت عنوان کرد که براساس سند تحول بنیادین باید به ۸ متر برسد.

وزیر آموزش و پرورش که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت با بیان اینکه طبق سند تحول بنیادین برای ساخت مدرسه باید آینده ۵۰ سال منطقه را درنظر گرفت، به ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس اشاره کرد که کانون تربیت محله می شوند .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • مرسدس جی کلاس ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ هیولای آفرود با موتور پرقدرت (+عکس)
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود