Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام روز چهارشنبه با حضور مجتبی ابراهیمی مدیرکل امور اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام، فرخی مسئول ستاد اجرایی حضرت امام، در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

مرتضی فرخی در این مراسم گفت: ستاد اجرایی حضرت امام تنها نهاد متولی اصل ۴۹ قانون اساسی است که در رویکرد جدید به مسائل اجتماعی تلاش می‌کنیم با درک درست از مسائل اجتماعی برای حل آنها راهکارهای عملی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: معیار اصلی در توسعه و پیشرفت نگاه اجتماعی به امور و توجه به انگاره‌های اجتماعی است که در این راستا باید ریل گذاری مناسبی برای توسعه متوازن صورت گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان قزوین یادآور شد: ستاد محرومیت زدایی و پیشرفت با فهم دقیقی از وضعیت اجتماعی به دنبال رفع موانع توسعه و پیشرفت جامعه است و امیدواریم با بهره گیری از خرد جمعی و صاحبان فکر و اندیشه بتوانیم در مسیر کاهش مشکلات گام برداریم.

فرخی گفت: ستاد اجرایی حضرت امام به عنوان یک نهاد حمایتگر در کنار دولت‌ها اقدامات مؤثری را برای محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی انجام داده و این رویکرد امسال با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: استان قزوین در نگاه اول شاید منطقه‌ای برخوردار تلقی شود اما با بررسی بیشتر شاهد حاشیه نشینی و مشکلاتی هستیم که نیازمند توجه بیشتری است و باید با یک عزم جدی برای رفع آن همت کنیم.

در این مراسم جواد حبیبی به عنوان معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام در قزوین عرفی شد.

کد خبر 4935150

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس ستاد اجرایی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، تحولات تاریخ انسان در ابعاد گوناگون را برشمرد و افزود: تحولات و پیشرفت بشر همواره با علم و دانش توأم بوده و فناوری در توسعه جامعه امری مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آینده جهان را آینده فوق‌العاده علمی دانست و تأکید کرد: نقش هوش مصنوعی در مدیریت علمی نظم نوین آینده جهان بسیار مهم و اثربخش است.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی یک فرصت مهم در توسعه و پیشرفت در همه ابعاد است، افزود: پایه مهم هوش مصنوعی، داده است که توجه به این مهم در مراکز علمی و پژوهشی امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

وی اضافه کرد: باید مدیریت علمی در جامعه بر اساس هوش مصنوعی پایه‌گذاری شود.

کد خبر 6085765

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان