Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، در ادامه جلسه افتتاحیه مجلس یازدهم شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس سنی مجلس یازدهم گفت: برای بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس شعب ۱۵ گانه تشکیل می‌شود که قرعه‌کشی برای حضور هر کدام از این نمایندگان صورت گرفته است. ۲۶۷ منتخب در جلسه افتتاحیه حضور دارند که با قرعه کشی در شعب منتخب قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس هر شعبه دارای یک رئیس، دو نایب رئیس، یک سخنگو و ۲ دبیر خواهد بود.

هر یک از شعب برای تمام دوره نمایندگی رسمیت دارند و وظیفه و اختیارات آنها رسیدگی به اعتبارنامه‌ها، تعیین اعضای کمیسیون تحقیق، تعیین اعضای کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی و بررسی و تشخیص صلاحیت نامزدهای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: صحن علنی مجلس مجلس یازدهم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم