Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:39:51 GMT

ثبت نام محصولات سایپا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۳۳۱

ثبت نام محصولات سایپا آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد فرآیند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی (بدون واریز وجه) از ساعت ۱۱ صبح امروز تا پایان مدت پیش‌ثبت‌نام (۱۴ خرداد) در سامانه‌های اینترنتی گروه سایپا امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: ثبت نام محصولات ایران خودرو آغاز شد

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت نام خودرو بازار خودرو صنعت خودرو قیمت خودرو قیمت روز خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه

فرارو- پیش‌فروش سهند سایپا در سال جدید بدون تعیین قیمت نهایی کارخانه استارت خورد.

به گزارش فرارو؛ طرح جایگزینی محصولات سایپا اردیبهشت امسال درحالی آغاز شد که چشم‌انتظاران ساینا S برای صاحب خودرو شدن، راهی جز انتخاب سهند S ندارند. سهند S سایپا که ذاتا فیس‌لیفتی از خود سایناست، مثل اغلب مدل‌های تولیدی سایپا در سال‌های اخیر با پیشرانه X۲۰۰ و موتور ۱.۵ لیتری راهی بازار می‌شود و طبق قرائن‌وشواهد باید منتظر عددی نزدیک ۴۵۰ میلیون به‌عنوان قیمت تمام شده آن در کارخانه باشیم.

سهند S؛ مشخصات فنی

سهند جزو محصولات جدید سایپاست و حالا قرار است بعد از اطلس که فیس‌لیف کوییک به‌حساب می‌آمد، روانه بازار شود. سهند سایپا البته خودش از نظر شکل و قیافه تداعی‌کننده سایناست و خیلی‌ها محصول جدید سایپا را حاصل بازنگری و تغییر چهره همان ساینا می‌دانند.

سهند S مثل اغلب مدل‌های تولیدی سایپا در سال‌های اخیر، برمبنای پلتفرم قدیمی X۲۰۰ طراحی شده است. یعنی همان پلتفرمی که از آن در طراحی تیبا، کوییک، ساینا و ... وجود داشته.

سهند S بدون هیچ تغییر چشمگیری در بخش فنی به سبد محصولات سایپا اضافه می‌شود. پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی M۱۵GSI تفاوت آنچنانی با پیشرانه ساینا S ندارد و حداکثر قدرت و نهایت گشتاور خروجی موتور به‌ترتیب از اعداد ۹۰ و ۱۳۷ فراتر نمی‌رود.

سهند S که تیپ پایه این خانواده است، نیروی تولید موتور را به کمک جعبه‌دنده پنج سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌کند و در فهرست امکانات رفاهی آن، چیز‌هایی مثل فرمان هیدرولیک، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه ای، دو کیسه هوا و… به‌چشم می‌خورد.

پیش‌فروش سهند بدون تعیین قیمت کارخانه

سهند سایپا برای دومین مرتبه در ماه‌های گذشته بدون تعیین قیمت نهایی در کارخانه پیش‌فروش می‌شود. بار اول نیمه اسفند پارسال پیش‌فروش سهند S کلید خورد و حالا برای دومین مرتبه در ماه‌های اخیر آماده عرضه محصول جدید سایپا می‌شویم.

سهند S با این وجود در هر دو مرحله بدون تعیین قیمت نهایی کارخانه در دسترس متقاضیان سامانه یکپارچه قرار می‌گیرد و متقاضیان آن باید رقمی را به‌عنوان قیمت علی‌الحساب به حساب سایپا واریز کنند.

قیمت سهند S در طرح پیش‌فروش سایپا به‌شکل علی‌الحساب ۲۳۱ میلیون تومان درنظر گرفته شده که همین عدد به‌معنی افزایش هفت قیمت علی‌الحساب سهند در طرح پیش‌فروش سایپاست. چون متقاضیانی که نیمه اسفند پارسال برای خرید سهند اقدام کردند، متحمل هزینه ۲۲۴ میلیون تومانی شدند.

پیش‌فروش سهند سایپا البته فقط مختص متقاضیانی است که قبلا در سامانه یکپارچه فرصت خرید ساینا S تیپ DA را داشتند، اما الان تنها گزینه پیش‌روی سایپا برای این دسته از متقاضیان، فقط سهند s است. با همه این حرف‌ها می‌شود از جدول محصولات حاضر در طرح پیش‌فروش سایپا به قیمت تقریبی سهند S در کارخانه پی ببریم.

قیمت سهند S در کارخانه به ۴۵۰ میلیون می‌رسد

قیمت سهند S در کارخانه، احتمالا چیزی نزدیک ۴۵۰ میلیون تومان تعیین می‌شود.

پیش‌فروش محصولات سایپا در اولین روز‌های اردیبهشت امسال درحالی آغاز شده که تقریبا چیزی نزدیک نیمی از قیمت تمام‌شده آنها، تحت‌عنوان قیمت علی‌الحساب از متقاضیان دریافت می‌شود.

اطلس G یکی از همین مدل‌هاست و اتفاقا مثل سهند، جزو محصولات جدید نارنجی‌پوشان محسوب می‌شود. قیت اطلس G در کارخانه به‌شکل قطعی حول‌وحوش ۴۰۰ میلیون تومان است، اما در قالب طرح پیش‌فروش اردیبهشت سایپا، متقاضیان باید در همان مرحله اول ۲۰۲ میلیون تومان به‌عنوان مبلغ علی‌الحساب واریز کنند.

کوییک GX نیز که در کارخانه یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هاست و نزدیک ۳۵۹ میلیون ارزش دارد، با قیمت ۱۸۴ میلیون تومان به‌شکل علی‌الحساب فروخته می‌شود.

قیمت سهند S در کارخانه احتمالا طبق همین فرمول حدود ۴۵۰ میلیون خواهد بود، اما فعلا رقم درخواستی سایپا از خریداران سهند S دقیقا ۲۳۱ میلیون تومان تعیین شده است. بدنیست بدایند موعد تحویل سهند S در طرح فروش اردیبهشت امسال، بین مهر تا هفته چهارم اسفند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات