Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@08:23:23 GMT

كشف 31 هزار عدد قرص غيرمجاز در اتوبوس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۳۵۱

كشف 31 هزار عدد قرص غيرمجاز در اتوبوس

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان "نهبندان" از کشف 31هزار عدد قرص غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "احسان رحیمی" اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "نهبندان" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "نهبندان" افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، 31 هزار عدد قرص غیرمجاز كه به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در همین راستا خودرو توقیف و یك متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: كشف قرص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد