Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری بخشنامه ای ۶ بندی در خصوص تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (فاصله گذاری هوشمند) در سطح کشور و در اجرای بند (۴) از مصوبات بیست و یکمین جلسه مورخ ۱۳۹۹/۳/۳ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را به کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون خدمات مدیریت کشوری ابلاغ کرد.

در بند سوم بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور آمده است: ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه های اجرایی در تهران و استان ها با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و هر گونه تعییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی اعم از ملی و استانی صرفا با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند چهارم نیز بر تعطیلی آبدارخانه ها در ادارات تاکید شده و آمده است: فعالیت آشپزخانه ها و آبدارخانه های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق ها به صورت فردی و گروهی خودداری و ممانعت نمایند و صرفا امکان تهیه چای با لوازم شخصی توسط کارکنان را در طول روز فراهم کنند.

صرف صبحانه و ناهار به صورت گروهی و فردی در سالن غذاخوری، سایر محل های عمومی ادارات و اتاق کار کارکنان ممنوع می باشد و لازم است مسئولین ادارات از تهیه و توزیع غذا (جز در مورد کارکنان نوبت کاری و کشیک که در چارچوب مقررات مربوط انجام خواهد شد) خودداری و جلوگیری کنند.

بند پنجم این بخشنامه نیز یادآور شده است: ضمن تاکید مجدد بر اجرای دقیق مفاد بخشنامه شماره ۷۲۴۵۵۵ مورخ ۱۲ اسفند ۹۸ این سازمان به ویژه بندهای ۲ و ۳ آن، استفاده از خدمات دورکاری کارکنان صرفا در صورت تامین زیرساخت های لازم از سوی دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات از منزل به صورت الکترونیکی توسط کارکنان دورکار و رعایت تصویب نامه مورخ ۷ تیر ۸۹هیات وزیران و اصلاحات بعدی آن مجاز خواهد بود. بدیهی است در استفاده از خدمات کارکنان به صورت دورکاری، بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنانی که در گروه های آسیب پذیر قرار می گیرند، در اولویت خواهند بود.

کد خبر 4935162 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی کشور ویروس کرونا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بورس قیمت دلار قیمت نفت سهام عدالت وزارت جهاد کشاورزی حسین مدرس خیابانی بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی بازار خودرو مرکز مدیریت راه های کشور بازار سهام دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت:‌ در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰ نفر امدادرسانی کردند.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از ۱۰۰ تیم عملیاتی، سیل و آب‌گرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت ۴۸ ساعت گذشته که دستور آماده‌باش صادر شده، به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شده است، همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی همچون پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۱۲ این جمعیت تماس حاصل کنند.

کد خبر 739152

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • جت پرینترهای با کیفیت در بازار ایران
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر