Web Analytics Made Easy - Statcounter

داگ لیمان کارگردانی فیلم تازه تام کروز که قرار است با همکاری ناسا در خارج از کره زمین و در یک ایستگاه فضایی تولید شود را برعهده گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، پس از اینکه ناسا تایید کرد قصد دارد در فیلم بعدی تام کروز که با همکاری الون ماسک ساخته می‌شود همکاری کند، اکنون اعلام شد کارگردان این فیلم نیز تعیین شده و داگ لیمان پشت دوربین این فیلم خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده داگ لیمان که با تام کروز در فیلم سینمایی «لبه فردا» و «ساخت آمریکا» همکاری کرده بود، کارگردانی این فیلم را که قرار است در فضای خارج کره زمین فیلمبرداری شود، انجام می‌دهد.

پیش از این اعلام شده بود این فیلم با همکاری کروز و ماسک ساخته می‌شود و ناسا نیز در تولید آن همکاری خواهد داشت؛ خبری که چند هفته بعد از انتشار توسط ناسا تأیید شد.

هنوز جزییات بیشتری از این فیلم اعلام نشده و توزیع‌کننده و پلات کلی آن روشن نیست.

لیمان و کروز در پروژه «لونار پارک» برای پارامونت با هم همکاری کرده بودند که فیلمی خارج از فضای زمین بود، اما پارامونت هر نوع مشابهت بین این دو فیلم را رد کرد.

«لونار پارک» درباره گروهی از افراد یاغی است که به ماه می‌روند تا به منابع جدید انرژی دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تام کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛آزاد سازی دو هزار متر مربع از زمین هایِ کشاورزی شهرستان اسلامشهر.رئیس جهاد کشاورزیِ این شهرستان گفت:در اجرای قانون حفظِ کاربری اراضیِ زراعی و باغ‌ها؛سوله سازی و دیوارکشی هایِ غیرِمجاز،در بخش چهاردانگه، قلع و قمع شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • ارتباط فضاپیمای وویجر ۱ ناسا پس از ماه‌ها با زمین برقرار شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه