Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: طی ۱۴ روز گذشته با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم، ۱۳ محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی و مراجع قضائی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در نتیجه این بازرسی‌ها ۲۰۹ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از ۲۵۵ میلیارد ریال کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی خودروهای احتکار شده را شامل ۵۷ دستگاه پراید، ۱۲ دستگاه ۲۰۶، ۳۲ دستگاه پژو پارس، ۲ دستگاه رانا، ۲ دستگاه پژو ۲۰۷، ۱۲ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه آریسون، ۳ دستگاه هایما، ۷ دستگاه سمند، یک دستگاه دنا، ۲ دستگاه دنا پلاس، یک دستگاه دانگ فنگ، ۱۶ دستگاه تیبا، ۵ دستگاه پراید وانت، ۱۲ دستگاه ساندرو، ۴ دستگاه ال ۹۰، ۴ دستگاه نیسان وانت، ۵ دستگاه ساینا، ۹ دستگاه کوئیک، ۳ دستگاه برلیانس، ۱۲ دستگاه جک، یک دستگاه سانتافه، ۲ دستگاه جیلی، یک دستگاه آزرا، یک دستگاه سراتو و یک دستگاه پیک ریج دانست.

سردار میرفیضی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 515390 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان قم ۱۲ دستگاه یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد

محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت‌های تشخیص خودرو‌های آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آنها آلاینده هوا تشخیص داده شدند.

او افزود: از تعداد کل خودرو‌های آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودرو‌ها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودرو‌های و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از تعداد کل خودرو‌های آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

پذیرا بیان کرد: ۵۱ درصد خودرو‌های آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودرو‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر